Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mukavat ja iloiset ihmiset ovat niin ihania!

Vierailija
27.08.2017 |

Tärkein piirre ihmisessä kuin ihmisessä on ehdottomasti luonne. Siis tavallinen mukava positiivinen luonne, ai että! Millään muulla ei loppupeleissä ole merkitystä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on ruma?

Vierailija
2/5 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä.

Varsinkin jos aidosti mukava, eikä feikki joka paljastuu jonkun ajan kuluttua myrkkyhmiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on ruma?

Ulkonäkö menettää kokonaan merkityksensä, kun tuntee toisen ja viihtyy hänen seurassaan.

Tämän vuoksi me arkisen näköiset olemme löytäneet puolison.

Vierailija
4/5 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Just tänään tapasin monia tosi iloisia ihania iäkkäitä rouvia.

Vierailija
5/5 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on ruma?

Ulkonäkö menettää kokonaan merkityksensä, kun tuntee toisen ja viihtyy hänen seurassaan.

Tämän vuoksi me arkisen näköiset olemme löytäneet puolison.

Tämä. Olin lihava kun tapasin puolisoni, hän rakastui juuri persoonaani ja luonteeseeni. Sanoi ja on edelleen sitä mieltä, että olen lämpimin, kiltein ja rakastavin nainen mitä on tavannut. On sanonut myös, että rakastui myös älykkyyteeni ja että olen yleissivistynyt, ei olisi vaimoksi voinut ottaa bimboa/tietämätöntä naista.

Sitten kävikin niin, että innostuin muuttamaan elämäntapojani: laihdutin liikakiloni pois, aloitin urheilun ja syön terveellisesti. Mieheni on rakastunut tulisesti minuun uudelleen pitkässä liitossa:) on ihan lääpällään vaikka on aina rakastanut, mutta nyt ei pysty pitämään näppejään erossa timmistä vaimostaan;)

Olen muuten huomattavasti nuorempi miestäni.

Rakastuttiin aikoinaan toistemme persoonaan ja luonteeseen. Minä ihastuin mieheni miehekkyyteen, kiltteyteen ja huolehtivaisuuteen ja herrasmiesmäisyyteen, mies minun sydämen lämpöön, kiltteyteen, hyväntahtoisuuteen, ja älykkyyteen. Luonne on tärkeintä parinvalinnassa! Pinta on vain pintaa, se voi myös muuttua, ihmiset lihoo/laihtuu/ vanhenee jne.