höh, miksi en pääse lukemaan TWITTERISSÄ jonkun tviitin kommentteja?
Olen siis käyttäjä, mutta mites tämä on nyt niin vaikeaa, mulla pätkii. Siis jonkun toisen käyttäjän tviitin saamat kommentit.
Kommentit (4)
No nyt haluaisin lukea eräiden julkkisten tekemien tviittien saamia kymmeniä kommentteja, varmaan taviksilta ja faneilta. Miksi en saa näppäistyä auki, vaikka olen kirjautunut sisään? Avautuu vain mahdollisuus itse kommentoida. Pitäisikö ensin itse sanoa jotain, ennen kuin näen ne muut. Aiemmin oli "Näytä keskustelu" tjs. ja siitähän ne kaikki näki.
Sananvapautta ja ihmisten mielipiteitä aletaan rajoittaa rajusti nyt ja tulevaisuudessa. Vain valtamedia saa sanoa miten asiat ovat heidän mielestään. Kommenttien lukeminen synnyttää kapinamieltä ja vihapuhetta :)
”Aiemmin Twitterin käyttötapaan on myös kuulunut @käyttäjänimiä sisältävän vastaustwiitin aloittaminen pisteellä, jos sen on halunnut näkyvän kaikille seuraajilleen. Twiitit, jotka alkavat @käyttäjänimillä, näkyvät muille vain jos nämä seuraavat sekä lähettäjää että vastaanottajaa. Jatkossa pisteen lisääminen twiitin alkuun ei kuitenkaan ole enää keskusteluissa mahdollista, joten Twitter suosittelee oman vastauksensa uudelleentwiittaamista tai lainaamista, mikäli sen haluaa tuoda näkyville kaikille seuraajilleen.”
Ne kommentit voivat olla tulleet lukituilta käyttäjiltä