Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistista eronneet

Vierailija
27.08.2017 |

Oletteko huomanneet itsessänne piirteitä jotka vetävät puoleensa narsisteja tai toimintatapoja jotka saavat narsistin toisessa esiin?

Itsellä takana kaksi rumaksi mennyttä suhdetta ja niitä ennen ollut työpaikkakiusaus, ja näissä kaikissa oli yhteisenä nimittäjänä 1) minä ja 2) narsistisia piirteitä omaava mies.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla niinkin, että alisteinen henkilö alistumisellaan kaivaa narsistisia piirteitä toisesta henkilöstä esiin, vaikka nämä ei alunperin olisi mitenkään dominoivia piirteitä, koska kaikissa ihmisissähän on narsistisia piirteitä. Itseäni ärsyttää puolison alistuneisuus ja uhristatuksen hakemalla hakeminen, ja olen tämän suoraan sanonutkin hänelle ja myöhemmin kuullut että asian sanominenkin on alistamista.

Minä mietin tuota todella paljon eron jälkeen. Aiheutinko minä eksän narsistisen käyttäytymisen?

Väitän, että jos minä olisin ollut dominoivampi, olisi parisuhde päättynyt jo alkuunsa.

2

Ei ole oikein hyväksikäyttää alistuvaa ihmistä. Alistuminen ja uhriutuminen on kyllä epätervettä ja on hyvä sanoa siitä toiselle. Jos alistuminen ei lopu ja se provosoi puolison käyttäytymään narsistisesti, silloin olisi varmasti parasta lopettaa suhde ja kummankin yrittää parantua tahollaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi