Onko täällä paikalla suomenruotsalaisia joilla suomenkielinen kumppani tai ihastus?
Kommentit (13)
En oikein ymmärrä mitä kokemuksia tarkoitat?
Peruskauraa. Kaikki tuntemani suomenruotsalaiset ja minä myös itse ollaan kimpassa suomenkielisen kanssa. Mitä kokemuksia kaipaat?
Minä olen suomenkielinen ja seurustellut elämässäni kahden suomenruotsalaisen kanssa (toisen kanssa menossa nyt naimisiin, lapset kaksikielisiä). Mikä tässä on kummallista?
Mitähän sä haet? Kysy suora kysymys niin saat vastauksen.
Olen suomenruotsalainen ja naimisissa suomalaisen kanssa. Mitä tosiaan haluat tietää? En usko että meidän suhde/avioliitto mitenkään poikkeaa kahden suomalaisen välisestä liitosta. Ihan samalla tavalla se arki sujuu äidinkielestä riippumatta.
Täällö. Yhdessä 8 vuotta. Mitä haluat tietää?
Millaisia kokemuksia? Takana 18 yhteistä vuotta suomenkielisen miehen kanssa.
Ap luulee, että me ruotsinkieliset ollaan marsilaisia.
Harvoin muuten on niin päin että nainen on suomenruotsalainen ja mies suomalainen. Johtuu varmaan siitä, että naiset pariutuvat vain itseään varakkaampien miesten kanssa. Suomenruotsalainen mies taas voi pariutua ihan perus tallaajan suomalaisen kanssa, kunhan on hyvän näköinen vaikka ei olisikaan varakas.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin muuten on niin päin että nainen on suomenruotsalainen ja mies suomalainen. Johtuu varmaan siitä, että naiset pariutuvat vain itseään varakkaampien miesten kanssa. Suomenruotsalainen mies taas voi pariutua ihan perus tallaajan suomalaisen kanssa, kunhan on hyvän näköinen vaikka ei olisikaan varakas.
Höpö höpö. Ja samma på svenska.
Minä olen suomenkielinen ja naimisissa suomenruotsalaisen miehen kanssa yli 20v ja elämme sr yhteisössä. Eipä ole kukaan koskaan ihmetellyt.
Mitä kokemuksia? Toihan on ihan perus kombo!