Penisrengas
Mitä mieltä naiset ovat rakastelusta penisrenkaan kanssa ja ilman? Suonikkaampi tietysti tulee mutta onko se huomattavaa?
Kommentit (12)
Esileikissä usein otan vibrallisen renkaan omaan sormeeni ja käytän sitä miehen hyväilyssä. Mies renkaista tykkää kovasti, mutta en itse tunne värinää aktin aikana oikeastaan ollenkaan ekojen työntöjen jälkeen. Rengas, joka nostaa kivespussit eteen on kiva varsinkin takaapäin. Muuten miehen kestävyydessä ja jämäkkyydessä parannus renkaalla ja ite se tykkää niistä ihan vietävästi.
Minulla on jo muutaman vuoden ollut värisevä rengas aika isolla vibralla. Vaimoa kuulemma kiihottaa ihanasti kun painan sitä klitorista vasten. Pidän kaluani joskus syvällä sisällä vähän aikaa välillä ihan sitä varten, jotta hän kiihottuisi lisää siitä tai liikutann samalla hiukan.Olen yleensä päällä, kun vaimokin niin haluaa enimmäkseen. Kyllä se värinä tuntuu hyvälle kalun juuressa minullakin.
Noihan kuulostaa kiinnostavilta. Pitääpä vähän alkaa selata värisevää valikoimaa.
Värisevä158 olisi ihana että saisin pannessa.
Vierailija kirjoitti:
Noihan kuulostaa kiinnostavilta. Pitääpä vähän alkaa selata värisevää valikoimaa.
Paristojen kestävyys halvoissa on heikko, kun ne ovat niitä pieniä nappeja.Osta kunnollinen jos ostat. Yksi iso sellainen on muistaakseni Get Your Rocks Off, jossa on LR-paristo. Se vibra on pitkittäin ja voi olla jollekin liiankin iso väliin. Rengas on aika iso ja kalun pitää olla aika paksu siihen. Värinätasoja on paljon ja värinä on voimakas. Se todella tuntuu kummallakin. Sen vibran saa irti ja sitä voi käyttää vaikka klitorikseen erikseen..Olikohan se jotain 30 euroa?
Täytyy hommata heti tommonen! Tarvin just säädettävän voimakkuuden ja miehelle ainoa kokeilemamme, joka oli minulle hyvä, oli liian pieni. Tilaamaan siis!
No mutta onpa typerää, että vibran voimakkuuden säädin ei olekaan erikseen johdon päässä. Ei ole ajateltu loppuun asti. Minun sitä tarvisi pystyä säätämään tarpeen mukaan kovemmalle loppua kohti, että saisin. Miten siinä muka kesken kaiken ruvetaan nappeja painelemaan itse vibrasta? Paras olisi portaaton säätö. Kauhea pettymys. Niin hyvä idea ja sit näin.
Meillä kuminen rengas. Ei tartte mitään säätöjä ja hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy hommata heti tommonen! Tarvin just säädettävän voimakkuuden ja miehelle ainoa kokeilemamme, joka oli minulle hyvä, oli liian pieni. Tilaamaan siis!
Kerro kokemuksia tänne , kun saat sen ja käytätte :) Nautitteko enemmän?
Laitoin renkaan ja kalu turposi järjettömän kokoiseksi "haloksi". Mittasin leveyden paksuimmasta kohdasta varresta ja leveys oli 63mm ja terskan leveys oli 74mm. Vaimo ei valittanut yhtään, toinen tyttöystävistä ei suostunut ottamaan enään suuhun, kun ei mahdu kuin terskankärki..
Olen joskus kokeillut miehen kanssa penisrengasta vibralla, ihanaa oli laueta yhdynnässä! Mahtava tunne kun vibra tuntui joka työnnöllä. Voi nam. Tuo vain jos säätönapit on tosiaan siinä vibrassa itsessään, hankala päästä käsiksi kesken hommien. Tässä kokeillussa oli tosiaan portaaton säätö johdon päässä, toimi! Rengas vain oli miehelle liian kireä.
Laajentaisin sen verran, että kysyisin sekä miehiltä että naisilta kokemuksia? Itse ostin renkaan jo puoli vuotta sitten, mutten ole ottanut sitä vielä yhteiseen seksiin mukaan. Runkatessa kokeillut pari kertaa ja melko paljonhan sitä pitää säätää, että olis mukavan tuntuinen. Tuo kyllä kovuutta ja vaikka ottais hetken jälkeen poiskin, on kulli sittenkin vielä pitkän aikaa tavallista kovempi. Parin eka kokeilun jälkeen olin sitä mieltä, että turha kapistus, mut sit taas jollakin kertaa paljon parempi. Miten menis sitten seksin aikana? Hirveetä säätöä ja huomio väärään asiaan? Laitatteko renkaan jo heti alkuun paikalleen ja sitten säätämään, kun kovettunut vai vasta kunnon erektiossa?