Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua vaivaa, kun tykkään Neumannin uusimmasta levystä?

Vierailija
27.08.2017 |

Siis mielestäni se musiikki on tosi raikasta, vaikka siinä onkin kliseisiä sampleja ja hieman liian konemusapainotteiset taustat sekä paikoittain kömpelöt sanoitukset, joten ensivaikutelma on vähän korni.

Mut mitä väliä? Neumann laulaa kuitenkin hyvin omalla tyylillään ja se musiikki on kaunista, hieman irkkuhenkistä hyvällä tavalla, ja sanoitukset kömpelöydessään koskettavia...siis ainakin mun ihan oikea elämäni on paikoittain tosi kornia. Mut joo, ennen olin tosi nirppanokka musiikin osalta...miksi salaa diggailenkin ihan hulluna Neumannia? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseessä on siis se Oma Waterloo vuodelta 2013...löysin sen vasta nyt, kun menin pitkästä aikaa hupimielessä kuuntelemaan kappaletta "Facebookissa". En mä jaksa aina olla niin sarkastinen ja ironinen...se homma yhtäkkiä kolahtikin oikeasti, vaikka aiemmin naureskelin. Hänen vanhasta tuotannostaan oon tykännyt aina, mut ongelmana oli tämä uudempi tuotanto parin kappaleen perusteella. Hän laulaa oikeasti tunteella ja hyvin...ah. <3

Vierailija
2/8 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee jonnekin muualle mainostamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
4/8 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee jonnekin muualle mainostamaan

En mainosta tarkoituksella ja se levykin on julkaistu jo 2013. Siis oon ihan aidosti äimistynyt musiikkimakuni laajenemisesta. Ja itse veikkaan, että ne sen levyn heikkoudet ovat tuottajan tekosia...ne Neumann-osuudet ovat kultaa.

Vierailija
5/8 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kaikki Neumannin oma työpanos...tuottajallakin on toki varmasti ollut sormensa pelissä. Vähän kevyempi ja vähäisempi konemusan määrä ja hieman akustisempi soitanta ois ehkä toiminut paremmin, mut ois kivaa kuulla noita livenä. :)

Vierailija
6/8 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelinpa hänen vanhaa tuotantoaan pitkästä aikaa ja hän laulaa ihan h-vetin hyvin, kun vertaa näihin uusiin tulokkaisiin. Olin lapsi Dingon huippuhetkinä, mut näköjään taisivat saada uuden fanin. :D

Vierailija
7/8 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hiffasin yhden jutun, miksi tykkään siitä...se ei ole niin melankolista kuin Suomi-rock yleensä ja se on jotenkin vilpittömällä tavalla romanttista plus se soundi on tosi raikas...kuin merituuli.

T. Ap

Vierailija
8/8 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neumannin uusimmasta levystä en osaa sanoa mutta vanha Dingo uppoaa edelleen. Se oli sitä aikaa kun musiikissa oli vielä sielukkuutta ja musiikkia oikeasti pystyi kuuntelemaan.