Saako sairaalassa valita hoitajan?
Ettei mitään vanhoja, kiukkuisia ja kärttyisiä työhönsä leipiintyneitä.
Kommentit (18)
Tottakai. Yleensä järjestetään arkipuku-, juhlapuku- ja bikinikierros, kiireisessä päivystystilanteessa vain tuo viimeksi mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Ja vanhoilla usein hyvä kokemus taustalla ja tietotaito.
Mutta kun ne vanhat eivät ole yhtä ystävällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Heillä on usein itselläänkin ollut kremppaa tai oltua joskus sairaalassa niin suhtautuvat hyvin. Meidän osastolla ainakin vanhat hoitajat on todella ammattitaitoisia ja osaavia.
T. Osastonsihteeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin. Vanhemmat hoitajat ovat hyvin asiallisia ja ammattimaisia. Nuorissa on sellaisia joiden ei pitäisi olla koko alalla, käytöstavatkin voivat olla pahasti hakusessa.
Saa, kun menet yksityiseen sairaalaan. Pätäkkää pitää olla, kun jokainen vesilasillinenkin maksaa.
Minulla oli erittäin hyviä hoitajia sairaalassa, kun syöpääni hoidettiin eristyshuoneessa.
Parhain mahdollinen oli KÄSITTÄMÄTTÖMÄN komea, vaalea nuori mies. Hän oli todella ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Saa, kun menet yksityiseen sairaalaan. Pätäkkää pitää olla, kun jokainen vesilasillinenkin maksaa.
Haluan nähdä laskun, jossa mainitaan veloitetut vesilasilliset.
Meillä sisäänkirjautuessa saa katalogin josta saa valita hoitajat jotka haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ala mikä hyvänsä, vanhemmat ovat nähneet enemmän elämää ja eivät välttämättä jaksa joka oikkua. Olen erittäin empaattinen, en vain jaksa naurettavuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli erittäin hyviä hoitajia sairaalassa, kun syöpääni hoidettiin eristyshuoneessa.
Parhain mahdollinen oli KÄSITTÄMÄTTÖMÄN komea, vaalea nuori mies. Hän oli todella ystävällinen.
Huh, missä tällainen tapahtui?
Jos oikeasti ei tule jonkun hoitajan kanssa toimeen, saa varmasti asian järjestettuä niin, ettei juuri se hoitaja hoida. Ihan samalla tavalla hoitaja voi pyytää kollegoiltaan, ettei hänen tarvitse hoitaa jotakin potilasta, jota hän ei kestä. T. Sh
Olen ollut Helsingissä Mehiläisen yksityispotilaana, ja mm.jokainen tabletti oli hinnoiteltu erikseen . Hoitajat ja lääkärit ihan tavallisia. Oli mukavia ja vähemmän mukavia. Ruotsissa olen synnyttänyt vuonna 1969, ja jo silloin oli mieshoitajia ja todella komeita ja mukavia.
No tottakai saa!
Menet sinne niin kaikki hoitajat asettuvat eteesi riviin, esittäytyvät ja kertovat vähän itsestään ja tavoistaan. Siitä sitten valkkaat vaan :)