Turhauttavaa kun miehen kakaran ruokavalio muuttuu kerran kuulaudessa
Taas pelkkää harmia miehen entisen avioliiton tuotoksesta. Vaikea tapaus tämä tyttö on muutenkin itse sanoisin tätä gootiksi, mutta tyttö valittaa sanavalinnasta. Tyttö vaatii erikoisia ruokia. Pari viikkoa sitten päätti alkaa täysin vegaaniksi ja nyt ei enää vehnäkään maistu. En tiedä mitä voin kaupasta enää tuoda kun tuo tyttö ei syö mitään. Tulin juuri kaupasta ja ostin niitä ylihintaisia vegaanituotteita sekä vehnäleipää. Kasseja purkaessani hän tuli katsomaan mitä olen ostanut ja huomatessaan vehnäleivät syttyi sota. Ruokavaliomuutoksen pitää olla suunnitelma eikä vaan suunapäänä tehdä omia päätöksiä. Hän valittaa että vehnä ei sovi hänen mahalleen, mutta eipä se paska ole ennenkään lentänyt joten eiköhän se muusta johdu. Onko tämä joku teinien villitys vai ollaanko me ainoat joilla ruokavalio muuttuu kerran kuukaudessa?
Kommentit (23)
Tyttö ei ikinä suostu lähtemään mukaan kauppaan mutta aina on valmiina valittamaan ostoksista. Eilenkin pyysi tuomaan suklaamaitoa ja ostin sitten oatlya mutta olisi kuulemma pitänyt olla alproa niin ei neiti suostunut juomaan.
Ap
Ota jatkossakin mies jolla on jo lapsia niin voit taas kiitellä onneasi.Toivottavasti miehesi lapsen äiti(ex) ei sotke kuviota.
Joka kerta tulee pitkä lista mitä pitäisi saada, mutta ikinä ei tule merkin tarkkuudella. Aina saan kuulla kuinka minä olen huono ihminen kun toinen ei voi antaa kunnollisia ohjeita.
Ap
Pyydä tekemään koneella ostoslista ja liittämään kuvat juuri siitä tuotteesta minkä tahtoo.
Kuvitteletko todellakin, että tytön ongelma on ruokavalio? Miksi puhut lapsesta nimillä kakara, tuotos, jne?
Noo sulla omia lapsia, voiko ne yhtä huonosti? Toivottavasti miehesi löytää fiksumman äitipuolen lapsiraukalleen.
Ota hänet mukaan kauppaan. Tai sitten sanot, että muuten joutuu syömään mitä muutkin. Fair enough.
Meillä on ihan samanlaista! Siis kiitos että täällä on saman kohtalon kokeneita. Meillä lapsi antaa jotain ihan ihme pisteitä ruuille eikä suostu syömään jos ruoka ei saa korkeintaan kolmea pistettä. En ymmärrä mutta kuulemma joku tubettajakin tekee tällaista joten se on todettu hyväksi. Toivottavasti on ohi menevää.
Minkä ikäinen? Jos 13+ niin osaa jo itse tehdä ruokansa, annat vaan tietyn verran kaupparahaa millä käydä ostamassa raaka-aineet. Sitten kun rahat loppuu niin syö mitä muutkin syö
Vierailija kirjoitti:
Tyttö ei ikinä suostu lähtemään mukaan kauppaan mutta aina on valmiina valittamaan ostoksista. Eilenkin pyysi tuomaan suklaamaitoa ja ostin sitten oatlya mutta olisi kuulemma pitänyt olla alproa niin ei neiti suostunut juomaan.
Ap
Sanot tytölle että kun et kerran osaa ostaa oikeita tuotteita niin tyttö ostakoon ne itse.
Precosababy kirjoitti:
Lol äksdee osta Precosaa sille ap
Precosababy XDD
ANTEEKS MITÄ
Ota seuraavan kerran korvasta kiinni ja sano sille, että "pidä nyt pissis turpas kiinni ja syöt sitä mitä annetaan tai ole ilman"
Itse otan toki toiveita vastaan, mutta sitä on tarjolla mitä minä teen ja sitä voi sitten syödä tai olla syömättä.
Tyttö mukaan kauppaan ja kokkaamaan itse ruokansa. Kyllä teinit oppii, jos ovat motivoituneita uuteen ruokavalioonsa. Vaikka kuulostaa siltä, että ongelmien takana on jotain muutakin.
Keskusteltiin tytön kanssa... taas ovet paukkuu. Mieskin alkaa saada tarpeekseen tuosta jatkuvasta ruokasodasta. Tyttö koko ajan kitisee kuinka äidin luona kaikki on paremmin mutta ei kuitenkaan suostu menemään sinne edes kylään.
Ap
Anna pennun mennä isänsä kanssa ruokaostoksille. Mulla ei riittäisi hermot tuollaisen kanssa.