Turhauttavaa kun miehen kakaran ruokavalio muuttuu kerran kuulaudessa
Taas pelkkää harmia miehen entisen avioliiton tuotoksesta. Vaikea tapaus tämä tyttö on muutenkin itse sanoisin tätä gootiksi, mutta tyttö valittaa sanavalinnasta. Tyttö vaatii erikoisia ruokia. Pari viikkoa sitten päätti alkaa täysin vegaaniksi ja nyt ei enää vehnäkään maistu. En tiedä mitä voin kaupasta enää tuoda kun tuo tyttö ei syö mitään. Tulin juuri kaupasta ja ostin niitä ylihintaisia vegaanituotteita sekä vehnäleipää. Kasseja purkaessani hän tuli katsomaan mitä olen ostanut ja huomatessaan vehnäleivät syttyi sota. Ruokavaliomuutoksen pitää olla suunnitelma eikä vaan suunapäänä tehdä omia päätöksiä. Hän valittaa että vehnä ei sovi hänen mahalleen, mutta eipä se paska ole ennenkään lentänyt joten eiköhän se muusta johdu. Onko tämä joku teinien villitys vai ollaanko me ainoat joilla ruokavalio muuttuu kerran kuukaudessa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta tulee pitkä lista mitä pitäisi saada, mutta ikinä ei tule merkin tarkkuudella. Aina saan kuulla kuinka minä olen huono ihminen kun toinen ei voi antaa kunnollisia ohjeita.
Ap
Iskä hoitaa, eikö niin. Jos ei hoida, on ihan oikeasti huono iskä.
Antaa olla ilman, jos ei kelpaa. Kyse ei kuitenkaan taida olla oikeista ruoka-aineallergioista.
Ymmärrätkö sinä, ap ja sinun miehesi, tytön isä, että tyttö voi huonosti? Sillä on ongelmia, ja ilmeisen vakavia kun kiukuttelee. Äläpä nosta itseäsi noin korkealle vaan ota vastuusi ja järkesi nyt käyttöön ja auta.
Mikäs mies se sun mies on kun ei lapsestaan osaa huolta pitää???