Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään koeajoon voin pyytää myytävän (käytetyn) auton?

Vierailija
26.08.2017 |

Pitäisi huomenna käydä mökillä muutenkin. Mietin, että kehtaisko ehdottaa, että saanko kokeilla autoa koko päivän?!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joskus ollut kolme päivää. 

Vierailija
2/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuliikkeet saattaa antaa hövelisti ties kuinka pitkäksi aikaa. Isommat määrittelevät tuntien tarkkuudella ja neljää tuntia pidenpään eivät yleensä suostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole koskaan autoa myydessä laskenut koeajolle ilman, että olen itse mukana. Sellasia kytkimen polttajia ja koneen rääkkääjiä nähty ja yksi koeajaja sai vaihteistonkin rikki osaamattomuudellaan.

Autoliikkeistä en tiedä, mutta mä en ainakaan koko päiväksi antaisi.

Vierailija
4/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten liike on auki sunnuntaina?

Vierailija
5/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksityisen myyjän auto. Sori siis, en todellakaan tiedä, mikä on soveliasta näissä jutuissa :D kai sitä aina kysyä voi! Ap

Vierailija
6/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kuin vähäksi aikaa autoliikkeestä koeajoon. Ei viikonlopuksi vaikka pyysin.

Vierailija
7/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin koeajolla vajaan sadan kilometrin päässä isovanhempien luona. Eka autoa kokeiltiin muutama kilometri,ei ollut hyvä. Toinen oli lupaavampi ja saimme sen tuolle pitkälle koeajolle. Oma auto jäi odottammn liikkeen pihaan ja mukana oli koko perhe (kolme pientä lasta).

Vierailija
8/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa auto

Vierailija
9/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä kysyn siltä. Toivottavasti myyjä ei ole tuttu

Vierailija
10/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on antaa oma auto siksi aikaa myyjän käyttöön ja otat koeajon autolle kaskon, niin eiköhön tuo päiväksi sen auton anna. Yleensä olen ottanut lisäksi 300 euron pantin.

Vierailija
11/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkä kysy! Luulee että olet ihan sekaisin ja sitten et saa enää koejolle ledes hetkeksi.

Vierailija
12/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä? No ei varmasti anna. Tai ehkä sitten jos annat panttina auton hinnan myyjälle.

Liikkeessä? Tapauskohtaista.

Vierailija
13/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myyjästä. Yksityiseltä on saatu viikonlopuksi, että opiskelija saattoi käydä sillä kotona, mutta autoliikkeestä lähti myyjä koeajolle mukaan.

Vierailija
14/14 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä konstia on käytetty. Saanko auton koe käyttöön päiväksi? kun annat auton ja kun se palautetaan, niin en mä huolikkaan tätä autoa, ei tuntunut hyvältä. Kas kas, ja autolla ajettu 1000 km, käyty vahän ajelemassa, käyty mamin luona pohjosessa. Pahus kun sattui olemaan tankki täynnäkin kun annoin " koeajolle" Muistakaa, käytetty on käytetty ja jos tuore leima paperissa, niin mitä sitä antamaan. Osto tai painukoon helvettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan