Kuinka pitkään koeajoon voin pyytää myytävän (käytetyn) auton?
Pitäisi huomenna käydä mökillä muutenkin. Mietin, että kehtaisko ehdottaa, että saanko kokeilla autoa koko päivän?!
Kommentit (14)
Pikkuliikkeet saattaa antaa hövelisti ties kuinka pitkäksi aikaa. Isommat määrittelevät tuntien tarkkuudella ja neljää tuntia pidenpään eivät yleensä suostu.
Mä en ainakaan ole koskaan autoa myydessä laskenut koeajolle ilman, että olen itse mukana. Sellasia kytkimen polttajia ja koneen rääkkääjiä nähty ja yksi koeajaja sai vaihteistonkin rikki osaamattomuudellaan.
Autoliikkeistä en tiedä, mutta mä en ainakaan koko päiväksi antaisi.
Tämä on yksityisen myyjän auto. Sori siis, en todellakaan tiedä, mikä on soveliasta näissä jutuissa :D kai sitä aina kysyä voi! Ap
En saanut kuin vähäksi aikaa autoliikkeestä koeajoon. Ei viikonlopuksi vaikka pyysin.
Me käytiin koeajolla vajaan sadan kilometrin päässä isovanhempien luona. Eka autoa kokeiltiin muutama kilometri,ei ollut hyvä. Toinen oli lupaavampi ja saimme sen tuolle pitkälle koeajolle. Oma auto jäi odottammn liikkeen pihaan ja mukana oli koko perhe (kolme pientä lasta).
Kai mä kysyn siltä. Toivottavasti myyjä ei ole tuttu
Jos sinulla on antaa oma auto siksi aikaa myyjän käyttöön ja otat koeajon autolle kaskon, niin eiköhön tuo päiväksi sen auton anna. Yleensä olen ottanut lisäksi 300 euron pantin.
No etkä kysy! Luulee että olet ihan sekaisin ja sitten et saa enää koejolle ledes hetkeksi.
Yksityisellä? No ei varmasti anna. Tai ehkä sitten jos annat panttina auton hinnan myyjälle.
Liikkeessä? Tapauskohtaista.
Riippuu myyjästä. Yksityiseltä on saatu viikonlopuksi, että opiskelija saattoi käydä sillä kotona, mutta autoliikkeestä lähti myyjä koeajolle mukaan.
Tätä konstia on käytetty. Saanko auton koe käyttöön päiväksi? kun annat auton ja kun se palautetaan, niin en mä huolikkaan tätä autoa, ei tuntunut hyvältä. Kas kas, ja autolla ajettu 1000 km, käyty vahän ajelemassa, käyty mamin luona pohjosessa. Pahus kun sattui olemaan tankki täynnäkin kun annoin " koeajolle" Muistakaa, käytetty on käytetty ja jos tuore leima paperissa, niin mitä sitä antamaan. Osto tai painukoon helvettiin.
Meillä on joskus ollut kolme päivää.