Vierailija

Onko täällä muita jotka pitää Gilmore Girls sarjasta? Kertokaa lemppari jaksonne?

Omat lempparit on s2e10 The Bracebridge Dinner ja s4e22 Raincoats and Recipes.

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Muistan nauraneeni paljon jaksolle missä oli kyläkokous ja joku random nainen tuijotti Rorya ja Lorelai alkoi heittelemään jtn lesbojuttua :DD
Mielestäni jaksot joissa Rory oli vielä lukiossa, olivat parhaimpia. Ja tietysti Jess-jaksot :3

Vierailija

Mun lemppareita ovat alkukaudet, ehkä 1-4. Roryn identiteettikriisi ei ole ollut kivaa seurattavaa, samoin Lorelain luulis kasvavan miessuhteissaan aikuiseksi. Olen kuitenkin kaiken katsonut ja toivoisin vielä jatkoa.

Vierailija

Tykkäsin sarjasta älyttömästi, mutta Rory muuttui pikkuhiljaa ihanasta kirjatoukkatytöstä aika ärsyttäväksi ja itsekkääksi. Toisaalta muutos oli minusta myös aika realistinen. Minulle ainakin kävi sarjan edetessä selväksi, että Loganin ja Roryn kuuluisi olla yhdessä, koska olivat loppujen lopuksi samaa maata. Rory ei ollut kuin äitinsä vaan kuului noihin hienosteleviin piireihin.

Vierailija

Olen katsonut kauan ja monta kertaa! Mäkin tykkään Bracebridge Dinneristä. Yleensä tykkään niistä missä on jokin kaupunkitapahtuma kuten se syysjuttu missä korit myytiin, myös Friday nights Allright for fighting oli hauska. Naiset ovat hyviä roolihahmoja kukin tavallaan, vaikka eivät ole täydellisiä tai edes niin kovin miellyttäviä ihmisiä. Paljon ollaankin mun mielestä menty vanhemmuudessa ja naiseudessa Lorelain ohjaamaan suuntaan! Kun sarja oli uusi, Lorelai oli huomattavan nuorekas äidiksi. Nyt sellaisia on vaikka kuinka, tai uusi trendikin on, että äidin tulee olla nuorekas ja kasvattaa keskustelevaan, kaverilliseen tyyliin.

Vierailija

Se kiitospäiväjakso oli hyvä, se missä kalkkuna uppopaistettiin, en muista jakson nimeä. Rory ja Lorelai kiertelivät eri paikoissa viettämässä kiitospäivää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se kiitospäiväjakso oli hyvä, se missä kalkkuna uppopaistettiin, en muista jakson nimeä. Rory ja Lorelai kiertelivät eri paikoissa viettämässä kiitospäivää.

Mä just äsken katsoin tuon jakson ja sen jälkeen aloitin tämän keskustelun :D ap

Vierailija

Taidan katsella tänään syysjaksoja... Ihanaa sarjassa on myös Connecticutin vuodenajat! Haluaisin joskus päästä käymään siellä. -11

Vierailija

Mahtava sarja on kyllä. Sairastan paniikkihäiriötä ja aina kun saan kotona pahan paniikkikohtauksen laitan gilmoren tytöt pyörimään ja yritän keskittyä siihen ja yleensä rauhoitun nopeasti. Tulee jotenkin turvallinen olo kun katselee sitä sarjaa, feel good sarja :)

Vierailija

Mulle tuli mieleen jostain syystä jakso, jossa Rory lähtee Parisin kanssa spring break -lomalle, pussaa tätä, alkoholia juodaan ja krapula iskee. Jotenkin tykkäsin tuosta paljon. Ai niin ja tietysti se, kun Rory menee Yaleen ja kohtaa Loganin jossain ihme pukujuhlissa metsässä ja he hyppäävät sateenvarjojen kanssa tuntemattomaan...☂️

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat