Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väljä emätin ei ole yhtä paha asia kuin pieni penis

Vierailija
26.08.2017 |

koska väljän emättimen voi jumppaamalla usein saada tiukemmaksi. Pientä penistä ei korjaa millään. Tai no, molempiin saattaa olla olemassa jotain leikkauksia mutteivät ole tietääkseni kovin suuressa suosiossa tai sen verran laadukkaita että niitä uskaltaisi juurikaan tehdä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on väljä. ;( Makasin kerran yhden ukon kanssa ja se sanoi minua isov*ttuiseksi. :D

Vierailija
2/29 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halusit tämän kertoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos sen väljän saa tiukaksi jumppaamalla niin ei niitä mahtimeloja mihinkään tarvitse.

Vierailija
4/29 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi halusit tämän kertoa?

Koska täällä on välillä väitetty että olisivat ihan samantasoisia ongelmia molemmat. -ap

Vierailija
5/29 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jos sen väljän saa tiukaksi jumppaamalla niin ei niitä mahtimeloja mihinkään tarvitse.

Ei sitä saa superväljästä supertiukaksi kuitenkaan. :D

Vierailija
6/29 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Tämmöinen 12-13 senttinen on täysin hyödytön.

Vierailija
7/29 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, kun nämä kaksi sattuvat kohtaamaan..??

Vierailija
8/29 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
9/29 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä olisikin ideaali, että kaikki pienet kirkkoveneet soutelevat pienillä meloilla ja isot kirkkoveneet saavat soudella isommilla meloilla. 

Harvemmin tällaista ideaalista soutamista kuitenkaan tapahtuu. Elämässä kun ei nallekarkit aina mene tasan. 

ps. Eipä paljoa jumpat muuta kuin puristusvoimaa, löysä on löysä eikä se siitä miksikään muutu. 

Vierailija
10/29 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naisen emätin näin iän myötä löystyy. Miehen erektio heikkenee iän myötä ja sen seurauksena erektio lerpahtaa, jos munaa joutuu hieman pidempään yrittämään emättimen suuaukosta sisään.

Vierailija
11/29 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naisen emätin näin iän myötä löystyy. Miehen erektio heikkenee iän myötä ja sen seurauksena erektio lerpahtaa, jos munaa joutuu hieman pidempään yrittämään emättimen suuaukosta sisään.

Ei ainakaan kuusikymppisenä vielä. Naisen pillu vain tiukkenee, jos hyvin on orkuilla treenattu viikoittain. Samoin seisokki säilyy riittävällä käytöllä

Vierailija
12/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tämmöinen 12-13 senttinen on täysin hyödytön.

Pari alapeukuttajaa on erimieltä. Miksi, kun käytäntö on se, että nuo (miehet) lytätään armotta.

Vierailija
13/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex sanoi, että minulla on liian väljä. Siihen loppui meidän seksielämä ja koko suhde. Olen sen jälkeen jumpannut lantiopohjalihaksiani ja nyt on kuulemma todella tiukka. Loppujen lopuksi pitää kiittää eksää. Sovin seksitreffit nyt yhden miehen kanssa ja hänen lähettäessaa kuvan kalustaan olin pyörtyä. Nyt taisi osua kohdalle vähän liian isomunainen kaveri. 

Vierailija
14/29 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne värkit siitä paljo kummene, vaikka vatvoisi ja venyttelis ja supistelis. On mikä on ja sellaisena pysyy.

Vierailija
15/29 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa väljiä naisia, vaan pienimunaisia miehiä...

t herra Jortikka

Vierailija
16/29 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustele

Vierailija
17/29 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs nainen kysyi minulta, kun olin lykkinyt häntä takaapäin ja jo lopettanut hommat, että joko me muuten kerettiin panemaan? Hän ei ilmeisesti tiennyt, että olinko pannut vaiko muutoin vain räplännyt pillua. Sinänsä koomista, että toinen ei edes huomannut, mutta minusta hän oli varsin tiukka. Toki minun vehkeeni on vain 11 cm, mutta ympärys kuitenkin noin 14 cm. Ei meinaa helposti sujahtaa esim vessapaperihylsyn sisään. On se vaan jännä, että toiselle tuntuu tiukalta ja toinen ei sitten tunne mitään.

Vierailija
18/29 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä penistäkin voi venyttää. Ei toki kehitys tapahdu yhdessä yössä mutta vaan vähitellen. 

Halvimmat venyttimet maksaa reilun satasen. 

https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Pumput-ja-Kehittimet 

Vierailija
19/29 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa vastata ei millään. Höpö höpö vauva. fi!!

Vierailija
20/29 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljää vi*tua ei saa jumppaamalla pantavaksi. Ilmaa vain pukkaa kun sinne yrittää panna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi