Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko kellään muulla koskaan?
Joskus ihmisjoukossakin jotkut meinaa kävellä päälle ellen itse väistä. Mietin usein, näkeekö ihmiset mua ollenkaan. Jos sanon jotain, kukaan ei reagoi. En oo aina täysin varma onko mua oikeasti olemassa.

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sama. Joskus ihmettelen näitä kun puhutaan että joku katsoo. Siis jos joskus harvoin huomaa jonkun katsovan, tai sillai niinku näkevän, niin tulee sellainen olo että ehkä se avautuu jollekin "I see dead people".

Vierailija

Väentungoksessa joskus mietin että jos tekisin jotain ihan hullua, kuten heittäytyisin vaikka maahan huutamaan, niin huomaisikohan kukaan. Mun pahin pelko on että kukaan ei kiinnittäisi mitään huomiota.

Joskus mietin, olenko oman mielikuvitukseni tuotetta. Mua ei siis ole oikeasti olemassa. Mutta kuka on se joka kuvittelee minut ja havaitsee ympäröivän maailman vaikka ympäröivä maailma ei havaitse mua.

Toisinaan haen vastaantulijoiden katsetta jotta varmistuisin siitä, että joku näkee minut. Yleensä tuolloin en tavoita kenenkään katsetta, mikä vahvistaa ajatusta että olen joko näkymätön tai mua ei ole olemassa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat