Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko muita, jotka kärsivät tästä kuvottavasta pulmasta, että vähääkään ajattelemattomasti pöntölle istahdettaessa kalun pää hipaisee pöntön sisäreunaa. Tämä käy joskus vahngossa ja se on kamala tunne. Etenkin kylässä...

Ennenkuin alkaa kauhea huutelu leveilystä, niin kulli on vain vähän normia suurempi. Iskussa n 20 ja levossa ehkä13-15 cm.

Mistä tää johtuu, kun kuitenkin ihan normisti istun koko lailla keskelle pönttöä..?

Kommentit (15)

Vierailija

Toi ei mistään koosta johdu, vaan siitä, että kullisi on lepotilassakin ns. tanassa, eli ei roiku suoraan alaspäin. Yleisin syy tähän on se, että penis on niin kevyt ja yleensä lyhyehkö lepotilassa, ts. painovoima ei vie terskaa riittävän alas sen keveyden vuoksi, vaan jää hieman tanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei se mun kulli missään tanassa kyllä ole. Eikä se siis osu renkaan alapuoliseen reunan paksunnokseen vaan sinne alemmas jossa huuhdellessa vesi virtaa.

AP

Vierailija

Tästä syystähän jenkeissä siinä istuimen etureunassa on noin 10cm alue jossa ei sitä reunaa ole, eli se istuinosa on ylösalaisen U:n muotoinen eikä O:n muotuinen kuten täällä....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tästä syystähän jenkeissä siinä istuimen etureunassa on noin 10cm alue jossa ei sitä reunaa ole, eli se istuinosa on ylösalaisen U:n muotoinen eikä O:n muotuinen kuten täällä....

Amerikassa on pakko olla sen muotoiset istuimet, siellä kun kaikki on niin suurta. Toista se on täällä pohjolassa kun suurin osa meistä on tällaisia tuppikulleja (vaikka muuta koittavat väittää). Hyvä kun itse just ja just voi kehuskella kaksinumeroisella vaijerilla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se mun kulli missään tanassa kyllä ole. Eikä se siis osu renkaan alapuoliseen reunan paksunnokseen vaan sinne alemmas jossa huuhdellessa vesi virtaa.

AP

Kyllä se sun pippeli nyt vaan on tanassa. Se on sinulle niin arka asia, että et ole myöntänyt sitä vielä edes itsellesi. Sinne alemmas sun pippelisi ei ylety, se on vain tiedostamatonta fantasiaasi. Mikä siinä on niin vaikeaa myöntää itselle? Harjoittele vaikka muutama kerta päivässä vaikka näin: mene peilin eteen, katso itseäsi suoraan silmiin ja sano, minulla on pieni pippeli. Jonkun ajan päästä pystyt jo myöntämään asian itsellesi, ja elämäsi tulee olemaan paljon helpompaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

AP

Tuttu juttu minullekin. Ongelmaa on nimenomaan uudemmissa WC-istuimissa.

Vierailija

Osuu, jos ei paina kädellä samalla. Siksi en suosi feministien istumapissa-aatetta. Minulla on lepotilassakin paksu, joka ei juuri taivuskele.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos näistä asiasllisista vastauksista. Arvelin etten voi olla pulman kanssa yksin

Oletko koittanut peniksen venyttäjää, sellaista jossa on paino. Ainakin voisit saada kikuusi oikeaa asentoa, eli roikkuisi alaspäin, eikä olisi pienuutensa takia ns. tanassa, tulisi ns. hieman ulos kuopastaan.

Helpompi tapa on kun istut pöntölle, niin pidät toisella kädellä kikuasi alas painettuna.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat