Joka h3lvetin ukko harrastaa nykyään "valokuvausta"
Naurettavaa! Ostetaan kalliit Canonit ja räpsitään kuvia mettästä tai raunioista jossain turistikohteessa.
Kommentit (27)
pääasia ettei vipeillä elä ja ulosottoon joudu
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa! Ostetaan kalliit Canonit ja räpsitään kuvia mettästä tai raunioista jossain turistikohteessa.
Nii ?!
Olin treffeillä tällaisen "valokuvausta" harrastavan kanssa.
Hänellä oli 90-luvun näppäinpuhelin, jossa kuitenkin kamera. Otti joka saakelin puusta ja kadunkulmasta kuvan ja jatkuvasti kulki 50 metriä jäljessä, vaikka odotin nätisti.
Noh... ei kuin uutta suoleen.
Vierailija kirjoitti:
Olin treffeillä tällaisen "valokuvausta" harrastavan kanssa.
Hänellä oli 90-luvun näppäinpuhelin, jossa kuitenkin kamera. Otti joka saakelin puusta ja kadunkulmasta kuvan ja jatkuvasti kulki 50 metriä jäljessä, vaikka odotin nätisti.
Noh... ei kuin uutta suoleen.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattais erottaa kiinnostuksen kohteet harrastuksista.
Kiinnostuksen kohteesta tulee harrastus heti kun alat käyttämään siihen säännöllisesti aikaa. Muuta ei tarvita.
Missä kohden satunnaisesta tulee säännöllistä?
So what? Minäkin "harrastan" valokuvausta, en tosin ole kovin hyvä siinä. Ihan kiva olisi jos mieskin tykkäisi kuvata.
Eri asia on se, että miehille usein kalliit välineet tuntuvat merkitsevän enemmän kuin naisille. Ainakin olen huomannut tämän omassa tuttavapiirissäni. Mutta mikäs siinä, rahansa saa toki laittaa ihan mihin haluaa.
No jos jotenkin aikoo erottautua niin ei varmaan kannata laittaa niitä yleisimpiä juttuja siihen kolmen listaan mitä kaikki harrastaa. Tosin nykyään pitäisi olla älyttömän hienot harrastukset että joku kiinnostuisi.