Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitään ei saa edes jutella.

Sivut

Kommentit (59)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

JSSAP! Miksi ihmeessä se on edelleen sun mies, ryhdy sinkuksi ja voit valita miehen tarpeen mukaan, putkimiehen , sähkömiehen, panomiehen jne.

Vierailija

Aattelehan positiivisesti: Nyt kun olet tehnyt tuon syväluotaavan analyysin miehestäsi, sinun on äärettömän helppo lähteä parisuhteestasi pois.

Uudenkin suhteen alkaminen tulee olemaan huippuhelppoa, kun tiedät, ettei seuraava mies voi olla paskempi kuin tämä nykyinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
JSSAP! Miksi ihmeessä se on edelleen sun mies, ryhdy sinkuksi ja voit valita miehen tarpeen mukaan, putkimiehen , sähkömiehen, panomiehen jne.

Taloudellisesti syistä pakko kestää vuosia vielä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millainen on maailman paskin mies? Lyö, raiskaa, käyttää päihteitä, tappaa vauvoja ja koiranpentuja ja pakottaa syyn syömään niiden lihaa? Kellarissa on 8 naisen ruumiit ja kotona kuri kuin armeijassa, jos ruoka ei ole pöydässä klo 17.00 tulee lamauttimesta vähän rangaistusta? Raiskaa teidän puolivuotiaan vauvan takaapäin ja uhkaa tappaa sit päivittäin? Lopulta joku päivä tappaakin, pistää sut kellariin ja syö teidän vauvan?

Ei tuollainen. Sellainen äreä, puhumaton yms.

Vierailija

Älä stressaa asiasta vaan suhtaudu siihen tyynen viileästi. Samassa veneessä ollaan. Mies on kuitenkin hyvä isä ja sekin on oikeastaan aika hyvin. Viel 10 vuotta ku jaksais..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä stressaa asiasta vaan suhtaudu siihen tyynen viileästi. Samassa veneessä ollaan. Mies on kuitenkin hyvä isä ja sekin on oikeastaan aika hyvin. Viel 10 vuotta ku jaksais..

En mä suhtaudukkaan yhtään mitenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Suhtauduthan. Otsikossa totesit, että miehesi on maailman paskin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aattelehan positiivisesti: Nyt kun olet tehnyt tuon syväluotaavan analyysin miehestäsi, sinun on äärettömän helppo lähteä parisuhteestasi pois.

Uudenkin suhteen alkaminen tulee olemaan huippuhelppoa, kun tiedät, ettei seuraava mies voi olla paskempi kuin tämä nykyinen.

Mutta jos uudessa on taas erilainen vika? Mitä jos aloittajalle juttelu on sitä että oma mielipide rytätään läpi tai uhataan jättää mies?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En mä sitä sille kerro. Suhtaudun kylmän viileästi.

Vierailija

Kerrohan meille, ap, mikä oli se puheenaiheesi, joka ei kiinnostanut miestäsi!

Me sitten arvioimme, onko miehesi maailman paskin vai ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet joihin tulisi painettu logo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta jos uudessa on taas erilainen vika? Mitä jos aloittajalle juttelu on sitä että oma mielipide rytätään läpi tai uhataan jättää mies?

Uusi mies voi olla maailman toiseksi paskin mies. Mutta ap on nyt varannut maailman paskimman miehen tittelin nykyiselle miehelleen.

Sinänsä ihan kiva juttu meille muille. Meidän miehet eivät voi olla maailman paskimpia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En mä sitä sille kerro. Suhtaudun kylmän viileästi.

Mahtava suhtautuminen.

Nyt jätät vielä pöytääntarjoilun, niin eiköhän tokene.

Vierailija

Seuraavan kerran kun mies avaa suunsa, niin käskepä sinäkin sen vaan olla hiljaa. Jos siis miehellä yhtään älliä päässä, niin saattaa tehotakin... Minunkin miehen mielestä kaikki mun puhe on nalkuttamista ja kun yritän jutella asioista, ja yleensä sieltä sitten tulee se "turpa kiinni h**ra" tai "ole hiljaa". Asumusero puoleltani vireillä, kun mielenterveys menee enkä enää jaksa kuunnella tuollaista alituiseen. Vaikka ei kuulemma miehenikään minun "nalkutustani".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Okei. Halusit siis keskustella miehesi kanssa vaatteista, joihin tulisi painettu logo. Tämä aihe ei kiinnostanut miestäsi. Johtopäätöksesi on, että miehesi on maailman paskin. 😅

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole ystäväsi, sillä luokittelisit minut maailman paskimmaksi ystäväksi. En todellakaan välittäisi puhua vaatteista, joihin tulisi painettu logo - paitsi jos olet käynnistämässä omaa yritystä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat