Mulla on maailman paskin mies
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JSSAP! Miksi ihmeessä se on edelleen sun mies, ryhdy sinkuksi ja voit valita miehen tarpeen mukaan, putkimiehen , sähkömiehen, panomiehen jne.
Taloudellisesti syistä pakko kestää vuosia vielä.
Ai se maksaa. No ei maksajan tarvitse maksettavalta kuulla mitään mitä ei halua.
Hienoa, jostain saa kuitenkin puhua. Alustapa sitten keskustelu vaikka eukonkannosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JSSAP! Miksi ihmeessä se on edelleen sun mies, ryhdy sinkuksi ja voit valita miehen tarpeen mukaan, putkimiehen , sähkömiehen, panomiehen jne.
Ai se maksaa. No ei maksajan tarvitse maksettavalta kuulla mitään mitä ei halua.
Itse asiassa mä olen sen pomo.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, jostain saa kuitenkin puhua. Alustapa sitten keskustelu vaikka eukonkannosta.
Tässähän olisi yhteinen harrastus teille molemmille! Ja MM-kisat on aina Suomessa, olisi kätevä osallistua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän olisi yhteinen harrastus teille molemmille! Ja MM-kisat on aina Suomessa, olisi kätevä osallistua!
Ei mun miehen mielestä tuo ole urheilua vaan esim jääkiekko, jalkapallo yms.
Kyllä sun kantaminen ihan urheilusta kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa mä olen sen pomo.
Pomo joka on taloudellisesti riippuvainen alaisestaan ei ole pomo ensinkään.
Ei ihme ettei ukkosi jaksa kuunnella jorinoitasi.
Mulla on maailman miesmäisin paska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan meille, ap, mikä oli se puheenaiheesi, joka ei kiinnostanut miestäsi!
Me sitten arvioimme, onko miehesi maailman paskin vai ei.
Vaatteet joihin tulisi painettu logo.
Okei. Halusit siis keskustella miehesi kanssa vaatteista, joihin tulisi painettu logo. Tämä aihe ei kiinnostanut miestäsi. Johtopäätöksesi on, että miehesi on maailman paskin. 😅
Niin, ne oli työasioita mutta työasioista ei saa puhua, ei julkkis tai muistakaan juoruista yms. Ainoastaan urheilusta saa puhua.
Aloitat kilpatanssi-, vatsatanssi-, kansantanssiharrastuksen. Tai karatekurssin. Voitte sitten puhua urheilusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelehan positiivisesti: Nyt kun olet tehnyt tuon syväluotaavan analyysin miehestäsi, sinun on äärettömän helppo lähteä parisuhteestasi pois.
Uudenkin suhteen alkaminen tulee olemaan huippuhelppoa, kun tiedät, ettei seuraava mies voi olla paskempi kuin tämä nykyinen.
Mutta jos uudessa on taas erilainen vika? Mitä jos aloittajalle juttelu on sitä että oma mielipide rytätään läpi tai uhataan jättää mies?
En ole ap, mutta pliis hei, en todellakaan ota enää koskaan ketään riesoikseni jos tästä parisuhdehelvetistä pääsen. Minulla siis myös maailman paskin mies ja taloudellisista syistä eroon ei pääse.
Kova homma sulla kun olet ne kaikki vertaillut.
Vierailija kirjoitti:
Älä stressaa asiasta vaan suhtaudu siihen tyynen viileästi. Samassa veneessä ollaan. Mies on kuitenkin hyvä isä ja sekin on oikeastaan aika hyvin. Viel 10 vuotta ku jaksais..
Varmasti hienoa olla parisuhteessa "hyvän isän" kanssa. En tajua teitä, erotkaa hyvät ihmiset. 10 vuoden päästä voit olla jo kuollut. Eläkää!
Älä vaan tee mitään johtopäätöksiä asiasta.
Kuulostaa kiinnostavalta tapaukselta. Kerro lisää.
Jep jep. Kiinnostava ratkaisu, että olet valinnut maailman kaikista miehistä sen paskimman ja vielä päättänyt jatkaa sen kanssa elämistä.
Hämmästyttävää. Vaikka sä olet sellainen lottovoitto vaimoksi.
No joko se on tänään puhetuulella? Jos avaisit uudestaan keskustelun vaatteiden logoista, ehkä se hyvinkin innostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on maailman paskin mies? Lyö, raiskaa, käyttää päihteitä, tappaa vauvoja ja koiranpentuja ja pakottaa syyn syömään niiden lihaa? Kellarissa on 8 naisen ruumiit ja kotona kuri kuin armeijassa, jos ruoka ei ole pöydässä klo 17.00 tulee lamauttimesta vähän rangaistusta? Raiskaa teidän puolivuotiaan vauvan takaapäin ja uhkaa tappaa sit päivittäin? Lopulta joku päivä tappaakin, pistää sut kellariin ja syö teidän vauvan?
Ei tuollainen. Sellainen äreä, puhumaton yms.
Ei mikään ihme jos vaimo on tuollainen kuin sinä. Mitään positiivista et ikinä sano, kaikki suustasi tuleva on itsesäälin sekaista jäkätystä. Niin kauan kuin itse vapaaehtoisesti olet miehesi kanssa, sulla ei ole mitään oikeutta valittaa sen käytöksestä pätkääkään.
Taloudelliset syy my arse.Valehtele vaan lisää itsellesi. Olet vaan surkea pelkuri, muuten olisit jo lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelehan positiivisesti: Nyt kun olet tehnyt tuon syväluotaavan analyysin miehestäsi, sinun on äärettömän helppo lähteä parisuhteestasi pois.
Uudenkin suhteen alkaminen tulee olemaan huippuhelppoa, kun tiedät, ettei seuraava mies voi olla paskempi kuin tämä nykyinen.
Mutta jos uudessa on taas erilainen vika? Mitä jos aloittajalle juttelu on sitä että oma mielipide rytätään läpi tai uhataan jättää mies?
En ole ap, mutta pliis hei, en todellakaan ota enää koskaan ketään riesoikseni jos tästä parisuhdehelvetistä pääsen. Minulla siis myös maailman paskin mies ja taloudellisista syistä eroon ei pääse.
Hohhoijaa. Aivan taatusti pääsee eroon, et vaan tajua että maksat nyt nykyisestä elintasostasi mielettömän kovaa hintaa henkisesti. Parempi onnellisena vuokralla kuin onnettomana omistusasunnossa. Sinkkuna on vapaa.
En ymmärrä naisia jotka taloudellisista syistä jäävät helvettiin.Ovat tyhmiä ja pilaavat oman elämänstä.
Niin, ne oli työasioita mutta työasioista ei saa puhua, ei julkkis tai muistakaan juoruista yms. Ainoastaan urheilusta saa puhua.