Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino "ongelma" :D

420
26.08.2017 |

Työ näköjään imee kaiken miehestä. Tiesin että olen laihtunut mutta puntarin lukema oli silti yllätys. Pituus on 180 on pituus ja paino oli nyt aamulla 75. Enimmillään työttömänä painoin jopa 82 kiloa. Olihan se läskin kertyminen usean vuoden saavutus.

Onhan tuo työ fyysisesti sellaista rääkkiä että ihme kun näin vanha ukko sitä kestää. Näköjään mulla on niin hyvä perusfysiikka että sillä pärjää. Join aika vitun paljon työttömänä, tupakoin ja muutenkin ainoa vakituinen liikunta on se mitä tapahtuu sängyssä.

Äijä on nyt niin tiukassa lihassa ettei tosikaan. Kuten jo sanoin tuo työ vaatii voimaa ja kestävyyttä. Kuulun niihin harvoihin jotka ei ole koskaan saikulla vaikka työ oikeasti kuluttaa. Viimeisin saikku mulla on vuosia sitten kun iski niin kova flunssa että kuumetta oli toista viikkoa.

Suorastaan koomista että peruslaiska sälli on "sinuun voi luottaa". Tuo lainaus merkeissä on pomon sanomista.
Aina mä olen työni hoitanut vaikkei ne juurikaan kiinosta. Saikkua haen vain kun olen oikeasti kipeä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kirjoitusvirhe, nooh jotain pilkun nusasijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi