Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen laueta seksissä ennenaikaisesti?

Vierailija
26.08.2017 |

Miten on?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi, ja laukeaa hyvän kumppanin kanssa monta kertaa. Siitä tunnistaa hyvän rakastajan!

Vierailija
2/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan, koska nainen voi saada useita orgasmeja peräkkäin. Eikä laukeaminen tarkoita että yhdyntä loppuu siihen (tai ainakin tulee hetken tauko) kuten miehen orgasmin jälkeen käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikaisesti?

Mä voin saada useamman kerran. Yksi ei riitä mulle. Myös pelkässä yhdynnässä.

Vierailija
4/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan aika usein ekan orgasmin pelkästään rintoja puristelemalla. Siitä sitten seuraa useita lisää.

Vierailija
5/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kommentti: kyllä voi.

Minun avokkini saa orgasmissa niin voimakkaita kouristuksia, että jos olemme yhdynnässä niin pimppa vääntää peniksen väkisin ulos. Orgasmin jälkeen nainen puuskuttaa ja on niin kosketusherkkä, että ei voi jatkaa yhdyntää tai mitään muutakaan muutamaan minuuttiin, eli oma seisokkini ehtii hieman väistyä ja joudumme aloittamaan alusta uudelleen. Mutta eipä se haittaa, on se sen verran hienoa koettavaa.

Tiedän että naiseni on harvinaisuus, mutta joskus näinkin päin.

Vierailija
6/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva on joskus valitellut että seksi alkaa sattua jos saa kovin monta pitkää orkasmia peräkkäin, mutta eipä tuo ole ollut koskaan mikään onglema, laukean kyllä itse varsin nopesti jos haluan ja saadaan homma päätökseen.

t. Mies-70

Vierailija
7/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no mielestäni kyllä voi(n). En saa montaa kertaa, ja orgasmin jälkeen aika lailla menetän mielenkiinnon seksiin. Jos itse saan tyyliin ensimmäisellä työnnöllä, niin kyllä se loppuyhdyntä on sitten lähinnä hohhoijjaa. Toki siihen fyysisesti pystyy (jos ei ehdi kuivua liikaa), mutta ei se enää suuremmalti huvittaisi.

Vierailija
8/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei. Seksihän vain paranee jos saa useita orgasmeja. Ensimmäiseen orgasmiin ei ole syytä lopettaa seksiä.

Seksissä pääsee ihan uusille tasoille jos saa useita orgasmeja tai sarjaorgasmeja. Sitä mielihyvän tunnetta ei voi edes sanoin kuvata mitä siinä kokee. Euforinen olo.

Sääli niitä jotka eivät ole kokeneet orgasmia sarjoina, he eivät voi tietää mistä puhun.

Vierailija
9/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, no mielestäni kyllä voi(n). En saa montaa kertaa, ja orgasmin jälkeen aika lailla menetän mielenkiinnon seksiin. Jos itse saan tyyliin ensimmäisellä työnnöllä, niin kyllä se loppuyhdyntä on sitten lähinnä hohhoijjaa. Toki siihen fyysisesti pystyy (jos ei ehdi kuivua liikaa), mutta ei se enää suuremmalti huvittaisi.

Juuri näin!

Vierailija
10/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun avokkini saa orgasmissa niin voimakkaita kouristuksia, että jos olemme yhdynnässä niin pimppa vääntää peniksen väkisin ulos. Orgasmin jälkeen nainen puuskuttaa ja on niin kosketusherkkä, että ei voi jatkaa yhdyntää tai mitään muutakaan muutamaan minuuttiin, eli oma seisokkini ehtii hieman väistyä ja joudumme aloittamaan alusta uudelleen. Mutta eipä se haittaa, on se sen verran hienoa koettavaa.

No on kyllä harvinaisuus. Mulla on kokemusta peräkkäisiä saavista ja sellaisesta joka ei saa millään toisen kanssa. Tämä saamaton paljasti kokeilleensa toisen naisen kanssa eikä saanut siltäkään. Kertomansa mukaan saa vain yksin, joku korvien välinen juttu.

Mehenä tiedän että jos olen herkillä, esim. päivä tai kaksi ilman niin kannattaa tehdä ensin jotain. Sitten toisella kerralla kestää jo niin että nainenkin ehtii mukaan. Munani on saatanan itsekäs, se vain haluaa. Mä kuitenkin haluan että nainenkin nauttii. Suu ja sormet yhdistelmällä vaikeastikkin tyydytettävä on saanut.

En nyt ala kertomaan mitä kun kaksi halukasta tuli yhtä aikaa tyrkylle. Sen verran voin paljastaa ettei kimppaa mitä ehdotin. Oikeasti jäin sillä kertaa yksin.

Vierailija
11/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Mutta yhdyntä kuitenkin jatkuu kunnes mieskin saa huippunsa.

Siinä mielessä laukeaminen ei ole "ennenaikainen".

Vierailija
12/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vain kerran, mutta sitäkin voimakkaammin. En pysty jatkamaan vähään aikaan.

Vierailija
13/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan vain kerran, mutta sitäkin voimakkaammin. En pysty jatkamaan vähään aikaan.

Täällä toinen.

Pitäs varmaan toivoa seuraavan James Bondin nimeksi "Saat vain kerran", että menisi myös suurelle yleisölle perille.

Vierailija
14/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa naisena kommentoimaan samaa eli voi.

Kerron vielä kun monille naisille on hyvin tuttua se että mies jättää hommat siihen kun itse tulee välittämättä kumppanista niin aikana jona minulla ja exällä meni jo huonosti minä kun sain orgasmin ensin lopetin touhut siihen ja jätin miehen yksin seisokkinsa kanssa. Tiedän, olin inhottava.

Vierailija
15/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa naisena kommentoimaan samaa eli voi.

Kerron vielä kun monille naisille on hyvin tuttua se että mies jättää hommat siihen kun itse tulee välittämättä kumppanista niin aikana jona minulla ja exällä meni jo huonosti minä kun sain orgasmin ensin lopetin touhut siihen ja jätin miehen yksin seisokkinsa kanssa. Tiedän, olin inhottava.

Lisätään vielä että minäkin pidän siitä kun saa monta orgasmia mutta se suhteen tila oli mennyt siihen ettei seksi enää ollut sitä parasta joten kiinnostukseni lopahti heti ensimmäisen jälkeen.

Kai se määrittää ennenaikaisen kun seksi ei siitä enää jatku.

Vierailija
16/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu esileikistä eli kuinka pitkälle mies on lämmitellyt naisen ennen varsinaista yhdyntää. Toisensa hyvin tuntevat pariskunnat osaavat lopettaa esileikin oikeassa kohdassa ja siirtyä tositoimiin. Jotkut parit taas tuottavatkin naiselle ensimmäisen huipun ennen yhdyntää ja sen aikana sitten uuden tai uusia. Se on aika yksilöllistä.

Vierailija
17/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, ja se pilaa seksielämän. Saan orgasmin jo esileikeissä tai heti yhdynnän alussa, ja sen jälkeen en ole enää ollenkaan kiihottunut. Minulle mukavinta olisi lopettaa seksi orgasmiin, mutta kumppanin vuoksi joudun jatkamaan vielä pitkään sen jälkeen. Jatkaminen tuntuu henkisesti todella pahalta, osin teeskentelyltä ja osin siltä että minua käytetään hyväksi, vaikka jatkan seksiä omasta halustani ja rakkaudesta kumppaniini. 

Miesten ennenaikaiseen orgasmiin voi sentään hakea apua lääkäristä, tähän ei saa apua mistään.

Vierailija
18/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tajua kysymystä.

Yleensä mies sormettaa ja nuolee mulle ensin ja vasta sitten on yhdyntää.

Miehillä on toisin,kun "kyky" menee usein siitä orkusta eikä voi jatkaa, muuta kuin tietysti suulla ja sormilla, mikä on hyvä sekin ellei jopa parempi

Vierailija
20/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi!

Vaimoni on aina saanut melko helposti ja useitakin kertoja, mutta nykyään saa aika nopeasti esileikistä riippuen (2-5 min yhdyntää), eikä sitten enää saa toista kertaa. Orkku on kyllä piiiitkä ja nautinnollista katseltavaa, mutta sen jälkeen vaan hoputtaa mua tulemaan ja sanoo ettei enää jaksa toista kertaa.

Seksimme on oikeastaan huonontunut tämän takia. Monet tietty kateellisia ja kai pitäis olla tyytyväinen tilanteeseen. Viimeksi vaimo räjähti ensimmäisellä työnnöllä ja sai n 45 sek jatkuvaa orkkusarjaa. Itse en siihen ehtinyt millään mukaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi