Mitä tehdä, kun miespuolisen kaverini sanat ja teot ovat aina ristiriidassa. Pahoitin TAAS mieleni
En ymmärrä miespuoliseni kaverini käytöstä tai motiivia pitää yhteyttä. Hän tekstailee tosi usein ja kirjoittaa vuolaasti, kyselee kuuulumisia yms. Itsestään tai henkiökohtaisista asioista ei kerro juurikaan, mutta tekemisistään kyllä. Tässä vaan on taas viime aikoina käynyt niin, että hän ehdottaa tapaamista, ja kun sanon" joo sopii, milloin nähdään, niin vastaakin jotain epämääräistä...tyyliin katsotaan, jos ehditään". Tai sovitaan, että puhutaan puhelimessa (aina itse ehdotan, koska en jaksa tekstailua) tiettynä päivänä, ja sitten hän onkin jossain tapahtumassa yms, varattu, niin ettei voi puhua. Jättää myös vastamatta kysymyksiini, yms. yms.
Tällainen loukkaa minua ja olen siitä sanonut hänelle monesti.
Mutta mitä teen, kun taas kävi niin, että sanoi yhtä ja käytös on jotain ihan muuta. Olenko vain hiljaa ja otan etäisyyttä? Ja voisiko joku pliiis selittää, että miksi edes pitää yhteyttä minuun.
Kommentit (4)
Teot kertovat paremmin kuin sanat. Aina.
Jep, olen samaa mieltä kanssanne. OLen tämän tajunnut nyt kahden vuoden jälkeen. En vain OIKEASTI ymmärrä, miksi hän kirjoittaa minulle 1-2 viikon välein ja kysyy kuulumisia.
Mikä olisi nyt paras tapa käyttäytyä? Vastaanko mitään, kun hän kertoi, ettei olekaan tavoitettavissa tänään, vaikka oli itse ehdottanut, että soitellaan tänään.
Ehkä hän on sellainen kaveri jota ei sittenkään kiinnosta.