Hyrrr kun on kylmä
Tultiin mökille ja sisälläkin on peräti 10 astetta. Tulipa tää syksy nyt nopeesti, vai tuntuuko vaan siltä?
Kommentit (14)
Nythän on vielä kesäkuukausi.
Vai??
Meillä on 12 astetta ja vettä tulee taivaan täydeltä, mustikat mätänee metsään ja vadelmat puskiin kun ei pääse keräämään. Tomaatit on vasta kukalla/vihreinä - eipä tule satoa tänävuonna.
Ei hyvä:(
Vierailija kirjoitti:
Nythän on vielä kesäkuukausi.
Vai??
Meillä on 12 astetta ja vettä tulee taivaan täydeltä, mustikat mätänee metsään ja vadelmat puskiin kun ei pääse keräämään. Tomaatit on vasta kukalla/vihreinä - eipä tule satoa tänävuonna.
Ei hyvä:(
Harmi. Eikös vihertävät tomaatit kypsy sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana ilma! :)
Sinänsä joo. Mietin vaan, miten tarkenen talvella. Nyt on jo päällä villaa ja untuvaa. T:Ap
Ihana keli nyt! Olen onnellinen kun tuo pitkä uuvuttava hellekesä on ohi! No ens vuonna taas porottava kuumuus ja mitään ei voi tehdä kun hiki vaan valuu :(
Vierailija kirjoitti:
Ihana keli nyt! Olen onnellinen kun tuo pitkä uuvuttava hellekesä on ohi! No ens vuonna taas porottava kuumuus ja mitään ei voi tehdä kun hiki vaan valuu :(
Missäpäin on ollut pitkä helleputki? Täällä (etelärannikko) on olut kylmää ja harmaata, hyvä jos on päästy +20 asteeseen.
Ei ole tänä kesänä biitsi kutsunut. Talviturkki heittämättä.
nyt on mukavan lämmintä.ei palele ja ei myöskään hiki valu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin on ollut pitkä helleputki? Täällä (etelärannikko) on olut kylmää ja harmaata, hyvä jos on päästy +20 asteeseen.
Eikös tuossa ole jo tarpeeksi! Ei Suomessa tarttee olla mitään viidakko ilmastoa.
Vierailija kirjoitti:
Heititpä hyvän vitsin:)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on samat tunnelmat. En voi pysyä sisällä kun ulkoilusta voi taas vihdoinkin nauttia. On vielä vihreää ja värikästä, mutta kuumuus on poissa. Tämä toistuu joka vuosi. Jotenkin masennun kesällä ja syksyllä olo helpottuu. On fyysisestikin mukavampaa. Syksy on mielestäni kivoin vuodenaika. :) Ihmisetkin rauhoittuu. Kesä tuntuu olevan yhtä p*rseilyä ainakin täällä päin.
En käsitä, miten tämä on ollut muka jonkun mielestä kylmä kesä. Mä melkein sulin. Kai se olisi ok, jos pääsisi välillä viileään, mutta mä en vaan pääse muualle kuin lähikauppaan, jossa on aina "kylmää".
Vierailija kirjoitti:
Pihlajassa on paljon marjoja.
Niin on. Tulee lumeton talvi. Vanhan sanonnan mukaan pihlaja ei kanna kahta taakkaa. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuossa ole jo tarpeeksi! Ei Suomessa tarttee olla mitään viidakko ilmastoa.
Ei, kun kesällä PITÄÄ OLLA LÄMMIN! Eli reilusti yli +20, mieluiten 22-28. Ainoa lämpötila missä ei satu, ja jaksaa ja pystyy tehdä edes jotain
Aivan ihana ilma! :)