Ensimmäinen seksikokemukseni tapahtui kun olin jo impotentti
Ekakerta n 32-vuotiaana. Jo silloin oli erektiovaikeuksia. Eli seksielämäni oli ohi ennen kuin alkoikaan.
Kuten arvasitte, olen mies.
Kommentit (10)
Ekakerta on aina vähän jännää, ehkä sä et olekaan impotentti. Rohkeesti vaan touhuileen, harjotus tekee mestarin.
Tämä ei ole tasa-arvo-ongelma... T. kaikki maailman naiset
Ei impotenttiä miestä olekkaan. On vain väärä kumppani.
Lääkäreiltä saa aika hyviä nappeja vaivaan, mutta kannattaa mennä miespuoliselle, niin ymmärtää asian vakavuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ekakerta n 32-vuotiaana. Jo silloin oli erektiovaikeuksia. Eli seksielämäni oli ohi ennen kuin alkoikaan.
Eipä nuo mainitsemasi erektiovaikeudet juuri jättäneet arvailunvaraa. Niitä harvemmin esiintyy naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Ekakerta on aina vähän jännää, ehkä sä et olekaan impotentti. Rohkeesti vaan touhuileen, harjotus tekee mestarin.
Meinaatko tosiaan, että seisokin onnistumisen toteamiseen tarvitaan nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuo mainitsemasi erektiovaikeudet juuri jättäneet arvailunvaraa. Niitä harvemmin esiintyy naisilla.
Älähän tee sukupuolioletuksia sukuelinten perusteella. Se ei ole kovinkaan nykyaikaista.
Tuossa iässä ne erektiovaikeudet ovat vielä tod.näk. psyykkisiä eivätkä elimellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä ne erektiovaikeudet ovat vielä tod.näk. psyykkisiä eivätkä elimellisiä.
Paitsi, jos harrastaa aktiivisesti pyöräilyä ja satula on mallia kilpasatula.
Vähän kuuluu katkeruutta äänessä. Eikä ihme.