KELLO ON 12 :56 , MIKSI OLET PALSTALLA TÄHÅN AIKAAN! ?
Arkipäivän. Sinun kuuluisi työskennellä vielä 3h !
Kommentit (31)
Hölmö. Menen iltavuoroon. Ja menen huomennakin töihin.
Työtön. Join juuri pullon kuohuviiniä :(
Avoimen opiskelija ja työtön samalla kertaa.
Feels good.
Niinkö meinaat? Tietääkseni työskentelen tänään vähintään 9h, mutta en vielä.
Kaikki eivät ole töissä 8-16. Menen töihin seuraavaksi vasta tiistaina.
Vuorotöistä, äitiyslomasta, hoitovapaasta, saikusta tai työttömyydestä koskaan kuullut? En paljasta mikä noista ite olen...lällällää..:D
Osallistuin synnytystalkoisiin ja olen äitiyslomalla. Vauva nukkuu. Odottelen tässä, koska Antti soittaa ovikelloa ja tuo henkilökohtaisen kiitoksen reippaudestani.
Äitiysloma ja molemmat lapset päiväunilla.
Tietysti olen työtön ja palstailen sinun rahoillasi.
Kesäloma (kannataa ottaa elokuussa). Nyt istuskelen kartanon länsisiivessä nauttimassa hanhenmaksapalleroita. La dolce vita! :))
Olen työtön. En viitsi olla nyt mustikoita poimimassa koska säätiedotus lupaa sadetta.
Olen opiskelija ja meillä oli tänää lyhyt päivä eli päästi jo 10:30 eli juuri ennen 10:45 olevaa ruokailua.
Toiseksi minulla on tokka ihan umpi tukkeessa, päätä särkeä, kurkkua koskee, naamaa kuumottaa ja palelee.
En tosiaankaan edes pystyisi työskennellä nyt. Olo on muutenkin ihan epätodellinen..
Sain juuri sinniteltyä tuon 3 h mittaisen päivämme.
Mä olen töissä (eka joka tunnusti, hehe), mutta just nyt on hiljaista. Vastailen verkkaisesti sähköposteihin ja hengaan netissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskelija ja meillä oli tänää lyhyt päivä eli päästi jo 10:30 eli juuri ennen 10:45 olevaa ruokailua.
Toiseksi minulla on tokka ihan umpi tukkeessa.
opiskelet porotaloutta?
Koska kesälomalla ei tarvitse työskennellä sekuntiakaan.😊