Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko boikotoijat ihan vakavasti?

Vierailija
25.08.2017 |

Mitä yksi ihminen millekään merkitsee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän boikotista. Minä boikotoin jo etukäteen Pasilan Triplaa, enkä tule ikinä asumaan jalallani tuohon rakennelmaan sen verran se hankaloittaa työmatkafillarointiani lähes puolen vuosikymmenen ajan. Tiedän että boikottini ei hetkauta ketään eikä mitään, mutta inhoan paikkaa sen verran että muu ei ole mahdollista.

Vierailija
2/6 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan jos syy on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sekä syistä että boikotin kohteesta. Itse en esimerkiksi osta tuotteita joita/joiden tuottamista pidän jollain lailla epäeettisinä, onko tämä järjetöntä boikotointia?

Vierailija
4/6 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylernsä ihmiset uhoaa boikoteistaan eivätkä kuitenkaan pidä lupaustaan. Kyllä se taas kesällä särkänniemessä näki.

En ota tosissaan, ainakaan jos sanoja ei kuulu ryhmään joka voisi käyttää paikan palveluja.

Esim. minä selvästi hevarina voin uhota etten koskaan mene räppi-festareille, jonkun syyn takia. Kai se nyt kauas näkyy etten menisi muutenkaan.

Vierailija
5/6 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin. Pitäisi olla ollut Särkänniemessä todella vähän kävijöitä ja hesessä tyhjää, jos boikotoijat oikeasti pitäisivät kiinni boikoteistaan. Samoin en usko näihin muutan ulkomaille/toiseen kaupunkiin huutelijoihin.

Vierailija
6/6 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin. Pitäisi olla ollut Särkänniemessä todella vähän kävijöitä ja hesessä tyhjää, jos boikotoijat oikeasti pitäisivät kiinni boikoteistaan. Samoin en usko näihin muutan ulkomaille/toiseen kaupunkiin huutelijoihin.

Vääräksi koettu ja paljon rummutettu boikotti aiheuttaa myös vastareaktioita. Esimerkiksi jos minä koen että delfiinijupakan oikeat syylliset ovat eläinsuojelujärjestöt, niin käyn Särkänniemellä kolme kertaa vaikka muuten tuskin kävisin ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi