Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on tullut AV-mamma!

Vierailija
25.08.2017 |

Olen aiemmin satunnaisesti selaillut palstaa silloin tällöin. Nyt olen pitkällä saikulla ja kummasti aktivoitunut täällä; vastaillutkin jopa ketjuihin ja näköjään aloituksenkin nyt teen!

Olenko tulossa av-mammaksi? Mitä vaatimuksia on kyseisessä roolissa? Muuttuvatkohan asenteeni, arvoni ja jopa ulkoinen olemukseni. Olen äiti mutta en ole koskaan tuntenut hengenheimolaisuutta muiden äitien kanssa. (Siis sen takia, että meitä yhdistäisi äitiys eikä mikään muu).

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon tummaan. Aina tänne pitää tulla tuttuja moikkaamaan :)

Vierailija
2/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos astiakaapistasi löytyy (valkoista) Teemaa, (vaaleansinisiä) Kartio-laseja ja Savonia-aterimia, niin olet av-mamma jo ilman palstailuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos astiakaapistasi löytyy (valkoista) Teemaa, (vaaleansinisiä) Kartio-laseja ja Savonia-aterimia, niin olet av-mamma jo ilman palstailuakin.

Jes, paitsi kartiot ovat kirkkaita. Käyvätkö ne:)

Vierailija
4/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teretulemast!

Kyllä av palstailu muuttaa ulkonäköä, jos et vielä ollut, niin nyt olet niitä crokseja, marimekon tunikaa ja leggingsejä käyttävä av mama. Tästä ei ole paluuta. ;)

Vierailija
5/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit kyllä hankkia pari omenanvihreää raikastukseksi. Mitä Marimekon keittiötekstiilejä löytyy ? Itsellä  Mustikkamaa-vahakangas ja Iltavilli-pyyhkeitä.

Vierailija
6/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä  palstaa voi lukea aktiivisesti vaikka ei olisikaan av-mamma. Minä käyn täällä v*ttuilemassa tarpeen mukaan.

Vierailija
7/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Jaamme kanssasi saman addiktion. Tervetuloa!

ps. Täältä ei ole poistumisväyliä, vain pelkkiä saapumisliittymiä.  :)

Vierailija
8/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit kyllä hankkia pari omenanvihreää raikastukseksi. Mitä Marimekon keittiötekstiilejä löytyy ? Itsellä  Mustikkamaa-vahakangas ja Iltavilli-pyyhkeitä.

Mulla on omenanvihreitä(kin) kivituikkuja:)

Keittiössä enemmän Finlaysonin tekstiilejä? Onko se nyt aivan kirosana täällä:D

Ap

Vierailija
9/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti AV-mammuudestani puuttuu jotain, jään seuraamaan vinkkejä.

Vierailija
10/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon av-mamma vuodesta 2003, mutta en kyllä täytä noita ehtoja muutoin, kuin uskollisella palstailulla ja legginseillä.

Vierailija
11/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin satunnaisesti selaillut palstaa silloin tällöin. Nyt olen pitkällä saikulla ja kummasti aktivoitunut täällä; vastaillutkin jopa ketjuihin ja näköjään aloituksenkin nyt teen!

Olenko tulossa av-mammaksi? Mitä vaatimuksia on kyseisessä roolissa? Muuttuvatkohan asenteeni, arvoni ja jopa ulkoinen olemukseni. Olen äiti mutta en ole koskaan tuntenut hengenheimolaisuutta muiden äitien kanssa. (Siis sen takia, että meitä yhdistäisi äitiys eikä mikään muu).

Olet laiha,urheilullinen,isorintainen 70H ja perseinen tiimalasi,posliini,pihtari,syväkurkku,tiedät kaikesta kaiken myös naapureiden asiat,bmi34,kouvola tukka,pullantuoksuinenkotiäiti joka bilettää viikoittain.

Koirana rotvailer tim,mies on katan taitaja,vetää leukoja farkuissa,suhisee naapureille ja käy seuran verkkareissa kaljalla.

Lapsia 2 nico-petteri ja jessika-anelma

Nuorena olet ollut masentunut kapinoitsija ja harrastanut viiltelyä piirimestaruustasolla,valitat isoista tisseistä vaikka miehet ovat hulluina niihin ,mutta itse haluat aa-kupit

Vierailija
12/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä  palstaa voi lukea aktiivisesti vaikka ei olisikaan av-mamma. Minä käyn täällä v*ttuilemassa tarpeen mukaan.

Voi sehän on yksi av-mamman varmin tunnusmerkki, eli kyllä sä voit itselles myöntää olevasi av-mamma. Kaapista ei sentään tarvitse ulos tulla, sekin on yksi varma tunnusmerkki.

Vierailija
13/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Jaamme kanssasi saman addiktion. Tervetuloa!

ps. Täältä ei ole poistumisväyliä, vain pelkkiä saapumisliittymiä.  :)

Höpöhöpö,bannia päivittäin,puolet ketjuista poistetaan,samoin mielenkiintoiset kirjoitukset,mitään järkevää tai asiapitoista ei kannata kirjoittaa.

Vierailija
14/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kohta olet koukussa :)

Vierailija
15/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on omenanvihreitä(kin) kivituikkuja:)

Keittiössä enemmän Finlaysonin tekstiilejä? Onko se nyt aivan kirosana täällä:D

Ap

Av-mammaoissa on ala-lajeja.  Isoäiti-ikäiset ovat lähempänä perinteisiä arvoja fitness-sukupolvi vi-va, jolle Finlayson-politiikka on niin inn. 

Vierailija
16/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olenkin mutta en silti ole av-mamma.

Vierailija
17/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sehän on yksi av-mamman varmin tunnusmerkki, eli kyllä sä voit itselles myöntää olevasi av-mamma. Kaapista ei sentään tarvitse ulos tulla, sekin on yksi varma tunnusmerkki.

Luulitko että täällä kaikki vakikirjoittajat ovat jotain mammoja? T'ämä on Suomen suosituin keskustelupalsta ja täällä on kaikenlaisia ihmisiä, myös miehiä ja lapsettomia.

Vierailija
18/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteeni, arvoni ja olemukseni eivät ole muuttuneet av-mammaksi. Nimenomaan käyn täällä v*ttuilemassa, koska asenteeni ja arvoni ovat erilaiset kuin av-mammoilla.

Vierailija
19/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olenkin mutta en silti ole av-mamma.

Se joka täällä käy on av-mamma, pahoitteluni kuplasi puhkaisemisesta. 

Vierailija
20/20 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on av mamma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan