Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakusessa erittäin paksu ja lämmin peitto!

Vierailija
24.08.2017 |

Palelen välillä nukkuessa niin paljon etten saa unta, vaikka onkin kesä.
Osaisitteko suositella hyviä lämpimiä peittoja? Tykkään myös että peitto on mahdollisimman paksu. Mikä merkki ja malli olisi hyvä? Mielellään kohtuuhintainen!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut tämä monta vuotta, ihana! http://m.ikea.com/fi/fi/catalog/products/art/90271515/

Vierailija
2/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskovillalla on hyvä peitto. Tai sitten joku aito untuvapeitto, saa esim. Jyskistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskissä on norjalainen merkki en muista nimeä, mutta tosi muhkea ja ihana peitto. N 50 e maksaa.

Vierailija
4/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tädin mummisten alle mahtuisi nukkumaan pieni kylänen <3

Vierailija
5/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlaysonilta familon extra-lifepeite on tosi muhkea ja lämmin. Hinta oli 80€. Olen ollut tosi tyytyväinen jo pari talvea. Kesällä se on liian kuuma jopa minunlaiselleni vilukissalle.

Vierailija
6/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Hemtexin Selma kuitupeitto lämmin. Ihana, muhkea, mukautuu jotenkin ihoon, eikä ole mikään kahiseva tösserö.

https://www.hemtex.fi/article/kuitupeitto_134702

Näköjään nyt vielä alennuksessa. Kaikkein paras suositus, kun mieskin sanoo nykyään aina anna mulle se "mukavapeitto" (siis tyyliin "kilttimies", yhteenkirjoitettuna).

Yleensä sille on ollu sama , minkä vällyn päälleensä laittaa.

Vierailija
7/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämmönen. Ihanan lämmin ja muhkea.

http://www.next.co.uk/g211002s2#456094

Vierailija
8/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Hemtexin Selma kuitupeitto lämmin. Ihana, muhkea, mukautuu jotenkin ihoon, eikä ole mikään kahiseva tösserö.

https://www.hemtex.fi/article/kuitupeitto_134702

Näköjään nyt vielä alennuksessa. Kaikkein paras suositus, kun mieskin sanoo nykyään aina anna mulle se "mukavapeitto" (siis tyyliin "kilttimies", yhteenkirjoitettuna).

Yleensä sille on ollu sama , minkä vällyn päälleensä laittaa.

Söpöä. :) Mäkin tahdon mukavapeiton.

Vierailija
9/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyskissä on norjalainen merkki en muista nimeä, mutta tosi muhkea ja ihana peitto. N 50 e maksaa.

Hoie. Todella kuuma jopa. Peittoa valitessa kannattaa katsoa materiaalin paino, joku 900g on jo tosi lämmin. Norjalaiset peitot on hyviä, siellä on tapana nukkua talvetkin ikkuna raollaan. Itse tykkään keinokuidusta, spiraali on hyvää. Untuvapeittoa kokeillut kerran, en pitänyt siitä pistelystä ja untuvien valumisesta reunoille. Toinen hyvä voisi olla kaksinkertainen peitto, jossain nämä saa jopa erilleen painonapeilla. Keskellä ilmakerros joka eristää entisestään.

Vierailija
10/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoie+villasukat! 😍

Vierailija
11/22 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta paksuin untuvapeitto.

Vierailija
12/22 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on virolainen kahden hengen villapeitto, maksoi joku 40€. Siinä on siis ihan normaali puuvillapäällyste sen villan päällä ja se on todella lämmin muttei kuuma. Kokokin on niin iso ettei kumpikaan ryöstele peittoa öisin toiselta, lämpöä lisää siis toisen ihmisen ruumiinlämpö saman peiton alla.

Vierailija
13/22 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenen paksuin untuvapeitto. Mulla lakkaa elintoiminnot kun menen nukkumaan. Ennen palelin, nyt nukun. Flunssat vähentyneet merkittävästi kun jäädyksissä oleminen ei pudota vastustuskykyä nolliin. Peitto ei ollut halpa mutta kyllä kannatti. Makuupussi on myös vaihtoehto. Peitto menee vähän kasaan käytössä. Nyt olen nukkunut sen alla koko kesän. Ihanaa, onneksi ostin paksuimman.

Vierailija
14/22 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenen alla nukkuva jatkaa: peittoni kangas on tosi tiivistä materiaalia. Untuvan kanssa pääliskankaalla on väliä. Kehosta erittyy kosteutta nukkuessa ja jos se pääsee untuviin, ne voivat homehtua. Ei siis kande ihan heti pedata petiä herätessä vaan antaa kosteuden haihtua ensin. Jos saunassa nukkuisin, voisin ehkä hiota yöllä.

Vierailija
15/22 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse mitään erikoispeittoa, vaan kuumavesipullon sinne peiton alle. Pitää lämpimänä yön läpi.

Fashy on kestävä merkki. Ota sellainen fleecepäällysteinen. Siihen laitat illalla hanasta melko kuumaa vettä pulloon, jätä tyhjää tilaa. Sitten korkki kiinni huolella. Pullo peiton alle.

Maksaa jotain 15-18 euroa.

Vierailija
16/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ostanut tavallista pidempää peittoa? Leijonan luolassa oli yritys joka myy sellaisia. Onko kokemusta? Yritys oli nimeltään happytoes.

Vierailija
17/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JYSK myy termopeittoja. Suosittelen. Ostin kaksi alesta, toinen maksoi 25€ ja toinen 65€. Kalliimpi on selkeästi muhkeampi ja erittäin lämmin. Halpa on myös ihan ok.

Vierailija
18/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousen peitto

Vierailija
19/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breidtinden merkkiset ostettiin Jyskistä. Miehelle paksumpi, maksoi n.50e ja mulle ohuempi, maksoi n.20e. Nuo on ainakin tosi lämpimät. Vaikka mulla on ohuempi, se on silti liian lämmin mulle. 

Vierailija
20/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin villa ja peite! Heidän peittoaan kuvaillaan isoäidin täkiksi. Todella lämmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi