onkohan ihan normaalia
kun oon monen pienen lapsen äiti, ja mun ajatukset pyörii kokoajan seksiasioissa!!!!kokoajan tekis mieli..ja mies on töissä:(
Kommentit (4)
esikoinen on viisi viikkoa ja seksi mielessä kokoajan :)
liitelin pilvissä alkuajat, ja seksiä harrastettiin epparista huolimatta alle 2 viikkoa synnytyksestä. Sekä raskaus- että imetysaikana halutti normaalia enemmän, eli hormonitkin voi aiheuttaa ' aktiivisuutta' :-)
Ethän sinä ois monen lapsen äidiksi päätynytkään, ellet seksiä tavan takaa ajattelis!
Itsellä kaksi pientä ja koko ajan himottaa! Mikäs sen luonnollisempaa, näin se elämä jatkaa kiertokulkuaan ja ehkä meilläkin tämän seurauksena joskus on kolmaskin pieni...
Mitä siitä muka seuraisi, jos nainen lakkaisi ajattelemasta seksiä heti esikoisesta raskautuessaan. Ihmissuku ois kuollu sukupuuttoon jo aikaa sitten kun kellään naisella ei ois kun yksi lapsi vaan...
Että ihan rauhassa vaan! Isäni joskus kännipäissään vitsaili, että joku hänen vanha tuttavansa oli hänelle hänen nuoruudessaan sanonut, että " nuorena pitää naida kun naituttaa, ei sitten vanhana enää maistu" !!! Tätä itsekin noudattelen kun kerran vielä nuori olen...
No ei vais. Mulla on kyllä vaan yksi lapsi, mutta ajoittain sama vika. Kotia hoitaessa ehtii välillä ajatukset harhailla mutta harhailkoon :-)