Pitääkö miehellä olla iso vehje, jotta hän voi sanoa, että pitää isoista rinnoista?
Tuli vaan mieleen, kun katsoin erään youtube-videon, jossa kysyttiin randomisti nuorilta naisilta, että onko miehen varustuksen koolla väliä. Moni nuorista naisista vastasi, että kyllä sillä on väliä. Luin sitten videon alla olevia suivaantuneita kommentteja miehiltä, jotka sanoivat, että "kasvattakaa isommat rinnat, niin voitte vaatia isoa vehjettä" ja tällaisten kommenttien alla oli monia satoja, joidenkin kommenttien alla jopa tuhansia tykkäyksiä.
Eli siis jos nainen tykkää isosta vehkeestä, hänellä pitää olla itsellään isot
rinnat.
Tämän logiikan mukaan siis myös miehillä, jotka pitävät isoista rinnoista, pitäisi itsellä olla iso vehje. Kuinka monella miehellä, joka pitää isoista rinnoista, on iso vehje?
Jotenkin haiskahtaa kaksinaismoralismilta miesten puolelta. Ja miehet itkee useinkin sitä, kuinka heitä niin väärin kohdellaan. Sallikaa mun nauraa.
Kommentit (33)
Ei pidä. Kaikki saa tykätä juuri siitä mistä haluaa. Se kannattaa kuitenkin aina muistaa, että vehkeen koolle ei voi mitään. Rinnat saa sentään suuremmiksi, jos ihan pakottava tarve tulee.
Ja jos kiinnostaa mikä video ja kommentit oli kyseessä, niin tässä:
ap
Nuorilta naisilta ei kannattaisi kysyä seksistä oikeastaan mitään. Heistä suurin osa ei ole vielä oppinut omasta seksuaalisuudestaan riittävästi, jotta he voisivat vastata tuollaiseen kysymykseen, koska nuorten miesten kanssa seksi on lähes poikkeuksetta naisen kannalta aika huonoa ja myös, koska nainen tarvitsee keskimäärin aika paljon kokemusta oppiakseen, mistä hän oikeasti nauttii (poikkeuksiakin on, mutta tämä on pääsääntö).
Tuollaisiin kyselyihin siis vastataan sosiaalisten odotuksien mukaan, eikä vastauksilla ole paljon tekemistä todellisuuden kanssa. Mahdollisesti isoa kalua arvostava ja sen ääneen sanova nainen saa luotua itsestään kuvan seksuaalisena ja seksistä pitävänä ihmisenä, ja siksi naiset vastaavat tuolla tavalla. Tai sitten he ovat niin pihalla seksuaalisuudestaan, että ison elimen tuottamalla visuaalisella mielihyvällä on heidän kokemusmaailmassaan vielä suhteettoman suuri painoarvo, koska muut, tärkeämmät mielihyvän lajit ovat toistaiseksi kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä. Kaikki saa tykätä juuri siitä mistä haluaa. Se kannattaa kuitenkin aina muistaa, että vehkeen koolle ei voi mitään. Rinnat saa sentään suuremmiksi, jos ihan pakottava tarve tulee.
Rinnat saa joo suuremmiksi, mutta ei luonnollisin menetelmin. Silikonirinnat eivät ole sama asia kuin luomurinnat. Monet miehethän pitävät nimenomaan isoista luomurinnoista.
Kyllä tärkeempää on että nainen on tiukka sieltä.
Sellasia toosia joissa nyrkki p*no on naisesta hyvää, tarkoittaa että se on väljä kuin mikä.
13 cm on jo todella hyvä koko. Ei tietenkään tarvitse olla mikään iso.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sit enää ole rinnat vaan silarit, kumipallot, tms.
Huomaa kyllä, kuinka surkea itsetunto miehillä on, kun alkavat heti vollottaa kun kerrankin joutuvat itse ulkoisten ominaisuuksiensa kanssa suurennuslasin alle, johon naiset JATKUVASTI joutuvat.
Liittoudutaan yhdessä naisia vastaan, kun ne niinku rikkoo meidän itsetunnon ihannoidessaan isoa vehjettä. Ihan kuin eivät itse olisi koskaan ihannoineet tietynnäköisiä ja -kokoisia rintoja.
Voi reppanoita, kun naiset kehtaavat vaatia miehiltä tietynlaisia ruumiinosia.
Ihan kuin miehet eivät vaatisi naisilta tietynlaisia ruumiinosia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnat saa joo suuremmiksi, mutta ei luonnollisin menetelmin. Silikonirinnat eivät ole sama asia kuin luomurinnat. Monet miehethän pitävät nimenomaan isoista luomurinnoista.
Rinnat eivät kuitenkaan ole seksissä mikään toimiva elin, vaan ovat lähinnä visuaalista kiihoketta. Ja jos ne ei ole tungettu äärimmilleen täyteen silikonia, niin ne tuntuvatkin mukavilta.
Vehje sen sijaan on toimiva elin, ja erittäin oleellinen seksin kannalta. Vasta, kun paisuvaiskudosta osataan keinotekoisesti luoda lisää, voidaan puhua mahdollisista suurennoksista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tärkeempää on että nainen on tiukka sieltä.
Sellasia toosia joissa nyrkki p*no on naisesta hyvää, tarkoittaa että se on väljä kuin mikä.
Kyllä se sellainen ranteen paksuinen tuntuu hyvältä sellaisessakin toosassa, mihin nyrkki mahtuu. Ja sellainen miehellä pitää olla, että sen kanssa viitsii edes hommiin ryhtyä, vaikka omaan ei tiettävästi nyrkki mahdukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sit enää ole rinnat vaan silarit, kumipallot, tms.
Ei ne mitkään kumipallot ole, jos ei ole liikaa täytettä. Ihan hienoja lopputuloksia on saatu vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnat eivät kuitenkaan ole seksissä mikään toimiva elin, vaan ovat lähinnä visuaalista kiihoketta. Ja jos ne ei ole tungettu äärimmilleen täyteen silikonia, niin ne tuntuvatkin mukavilta.
Vehje sen sijaan on toimiva elin, ja erittäin oleellinen seksin kannalta. Vasta, kun paisuvaiskudosta osataan keinotekoisesti luoda lisää, voidaan puhua mahdollisista suurennoksista.
Aivan, eli miehethän ne vasta pinnallisia ovatkin, kun heille merkkaa niin paljon rintojen koko ja muoto, vaikka ne eivät vaikuta yhdyntään samalla tavoin kuin sukuelimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan kuitenkin, että arviolta ainakin puolet tarvitsee joka tapauksessa orgasmin saadakseen suoraa klitoriksen kiihotusta, eli vaikka he nauttisivatkin yhdynnästä niin silti se vehkeen koko ei ole millään tavalla ratkaiseva heidän orgasminsa kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, kuinka surkea itsetunto miehillä on, kun alkavat heti vollottaa kun kerrankin joutuvat itse ulkoisten ominaisuuksiensa kanssa suurennuslasin alle, johon naiset JATKUVASTI joutuvat.
Liittoudutaan yhdessä naisia vastaan, kun ne niinku rikkoo meidän itsetunnon ihannoidessaan isoa vehjettä. Ihan kuin eivät itse olisi koskaan ihannoineet tietynnäköisiä ja -kokoisia rintoja.
Rinnat ei ole minulle mikään tärkeä juttu seksissä. Jos ne jollekin naiselle on valtava ongelma, hänellä on mahdollisuus tehdä asialle jotain. Miehen meisseli kuitenkin on yksi oleellisimmista elimistä seksissä, ja sille nyt ei vaan voi mitään tehdä. Jos voisi, niin aika moni mies menisi ja tekisi, eikä vinkuisi täällä.
Miehillä, jotka ovat minun rintojani "v*tun pieniksi" haukkuneet, ei todellakaan ole ollut itsellä mikään kehuttavan kokoinen peli. Mutta niin vaan ovat kokeneet oikeudekseen valittaa minulle siitä, että minulla on pienet rinnat.
Olisi mielenkiintoista kuulla miehen vastaavan tähän, että miksi miehellä on oikeus vaatia naiselta isoja rintoja vaikka itsellä on pieni penis, mutta pienirintaisella ei ole oikeutta vaatia mieheltä isoa penistä?
Minulla on pieni kulli, mutta pidänkin pienistä kiinteistä takapuolista. Tissien koko on minulle ihan se ja sama.
Miehellä pitää olla paksu lompsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pieni kulli, mutta pidänkin pienistä kiinteistä takapuolista. Tissien koko on minulle ihan se ja sama.
Silti sinulta puuttuu se mitä nainen haluaa niin et saa haluta sitä peppuakaan. Tuolla logiikalla siis.
Mutta kaupasta löytyy monenlaisia välineitä, joilla voi kompensoida omia puutteitaan.
Onko tämä kompakysymys? Miehellähän pitää joka tapauksessa olla iso vehje.