Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tiskirätti hakusessa

Vierailija
24.08.2017 |

- hyvä imemiskyky
- kuivuu nopeasti/nopeahkosti
- tasainen pinta ettei tarvi murusia onkia koloista

Noi ois tärkeimmät ja ehdottomat. Ehdotuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuutan vähän aihetta, mutta tietääkö joku mistä sai niitä tiskirättitelineitä jonka pystyi ripustaa allaskaapin ritilään? Törmäsin netissä siihen mutta en löydä enää :(

Googlaa Sinituote liinariipus. Se vastaa kuvaustasi! Ainakin Prismoissa olen noita nähnyt.

Semmoinen seinään kiinnitettävä ”pyllyreikä” mihin rätti kulmastaan tungetaan roikkumaan altaan yläpuolelle on paras! Taitaa olla sinin myöskin.

Vierailija
22/23 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuutan vähän aihetta, mutta tietääkö joku mistä sai niitä tiskirättitelineitä jonka pystyi ripustaa allaskaapin ritilään? Törmäsin netissä siihen mutta en löydä enää :(

Googlaa Sinituote liinariipus. Se vastaa kuvaustasi! Ainakin Prismoissa olen noita nähnyt.

Semmoinen seinään kiinnitettävä ”pyllyreikä” mihin rätti kulmastaan tungetaan roikkumaan altaan yläpuolelle on paras! Taitaa olla sinin myöskin.

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaaksi olen todennut, kaikkea kokeilleena, Biohajoavan kuituliinan. Imukykyinen ja nopeasti kuivuva, joka on tärkeä ominaisuus. Näitä käytetään mm. laitoskeittiöissä! On edullinen, 20kpl maksaa n. 3e. Itse ostan Tokmannilta. T: Eläkkeellä oleva Laitoshuoltaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme