Valtava vatsa, mitä teen!
Syön terveellisesti ja liikun ja lepään, mutta hirveä pallomaha ei hupene yhtään. Masentavan näköinen. Vatsa on kova ja pallomainen, näytän kuin olis raskaana
Kommentit (7)
Yliherkkyys maito- tai viljatuotteille saattaa aiheuttaa vatsan turvotusta.
Vierailija kirjoitti:
Et näköjään syö terveellisesti, vaikka niin luulet. Terveellisellä ruualla ei kasva valtavaa vatsaa.
Minulla oli valtava maha papujen , linssien ja kaurapuuron takia! Kun jätin nämä "terveysruuat" pois, maha pieneni silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näköjään syö terveellisesti, vaikka niin luulet. Terveellisellä ruualla ei kasva valtavaa vatsaa.
Minulla oli valtava maha papujen , linssien ja kaurapuuron takia! Kun jätin nämä "terveysruuat" pois, maha pieneni silmissä.
Sitähän mä juuri tarkoitinkin, kun sanoin, että ei taida ap:n ruoka olla terveellistä, siis sellaista, joka sopii juuri hänelle. Minä en tarkoita terveellisellä suositusruokaa, vaan sitä ruokaa, jolla voi hyvin eikä vatsa kasva.
Miettisin itsekin syönkö hyvin jos en muuten olisi laihtunut alkuvuodesta (kun aloin tarkemmin syömään ja lisäsin liikunnan). Kun ajattelen, maha on aina ollut pinkeä pallo mutta nyt siihen vasta kiinnitän huomiota kun oon muualta pienentynyt ;( Syön viljoja hyvin vähän, satunnaisesti laihaa kauravelliä. Maitotuotteita kyllä menee... Hapanmaitotuotteita. En juomalla juo maitoa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miettisin itsekin syönkö hyvin jos en muuten olisi laihtunut alkuvuodesta (kun aloin tarkemmin syömään ja lisäsin liikunnan). Kun ajattelen, maha on aina ollut pinkeä pallo mutta nyt siihen vasta kiinnitän huomiota kun oon muualta pienentynyt ;( Syön viljoja hyvin vähän, satunnaisesti laihaa kauravelliä. Maitotuotteita kyllä menee... Hapanmaitotuotteita. En juomalla juo maitoa
Ap
Kasvikset turvottaa, varsinkin kaalit ja maitotuotteet.