Mikä sinusta on paras Monty Python -sketsi?
Katselin niitä yks päivä flunssassa, moni on vähän vanhentunut, ei kuitenkaan niin paljon kuin Speden rautakauppa -sketsi. Sitten välillä tulee joskus joku tosi hauska.
Anyone?
Kommentit (61)
Saksalaiset filosofit vs kreikkalaiset filosofit jalkapallo-ottelussa oli hillitön!
Tyhmä työhaastattelu (good night, ding-ding-ding!)
Eurooppalaisen vs. afrikkalaisen pääskysen lentonopeus (Holy Grail) eli sillan ylitys :)
Rakastin myös Pitkän Jussin majataloa (sarja, Fawlty Towers). Ne Cleesen ilmeet :D
Pidän eniten meaning of lifen kohtauksesta, jossa kuolema tulee illalliskutsuille.
Kultamitalin jakaa Spanish inquisition ja Hassun kävelemisen ministeriö.
Brianin Elämässä se jumalanpilkkakivityskohtaus on aika hauska.
Jewish Official: Stop it! Now look: no one is to stone anyone until I blow this whistle, do you understand? Even - and I want to make this absolutely clear - even if they do say "Jehovah".
[Crowd stones the Jewish Official to death]
Always look at the bright side of life, laulaa Brian ristiinnaulittuna.
Hilarious :D
Mä en vaan tajua noita.
Näitä verrattiin joskus Julmahuviin, jota kyllä aikoinaan pidin ja oikeastaan edelleen pidän ihan mahtavana, vaikka hohto on vähän nuoruusvuosista hälvennytkin.
Mutta nämä, en vaan oo koskaan hauskaa Monty Python -pätkää nähnyt. Tämä ketju oli sikäli loistava, että oon aina miettinyt, että "ehkä en vaan ole nähnyt niitä hauskoja, kun oon niin vähän niitä katsonut". Mutta jos nämä on sitä parhaimmistoa niin...
Argument clinic on aika mainio, samoin Dead Parrot sekä Lumberjack.
30 jatkaa:
Brianin elämässä Biggus Dickus -juttu on todella hulvaton, etenkin Michael Palinin ilmeet ja eleet Pontius Pilatuksena. Tykkäsin myös siitä kohdasta, jossa ankara roomalainen sotilas opettaa Brianille latinan kielioppia.
Meaning of Lifessa se poikakoulun seksivalistustunti on aivan hillitön. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan tajua noita.
Näitä verrattiin joskus Julmahuviin, jota kyllä aikoinaan pidin ja oikeastaan edelleen pidän ihan mahtavana, vaikka hohto on vähän nuoruusvuosista hälvennytkin.
Mutta nämä, en vaan oo koskaan hauskaa Monty Python -pätkää nähnyt. Tämä ketju oli sikäli loistava, että oon aina miettinyt, että "ehkä en vaan ole nähnyt niitä hauskoja, kun oon niin vähän niitä katsonut". Mutta jos nämä on sitä parhaimmistoa niin...
No mutta ehkä säkin joudut 20 vuoden päästä selittämään jollekulle nuoremmalle, mitä ihmeen hauskaa jossain Studio Julmahuvissa on. Monty Pythonin sketsit on 60- 70 -luvun taitteesta ja osa vitseistä tuntuu olevan hauskoja sen vuoksi, että rikkoivat kaavoja tavalla, jota ei oltu aiemmin nähty. Kuten tuo Ministry of Silly Walks. Toisekseen vaikka John Cleese näyttelee tosi hyvin. Ainakaan nuo yhteiskuntaan ja yhteiskuntaluokkiin liittyvät vitsit eivät niin nopeasti tunnu vanhenevan. Useinhan sketseissä myös parodioidaan jotain sillä hetkellä tunnistettavissa olevaa, naurattaa varmasti enemmän jos ymmärtää, mitä.
Tuskin Julmahuvia katsovankaan mielestä se saksalaisia poliisisarjoja parodioiva sarja on hauska, jos ei ole koskaan sellaista nähnyt.
Ja siis aloitus ymmärretty hieman väärin. Olen katsonut noita sketsejä kauan sitten vhs:ltä ja silloin kyllä tykkäsin niistä, nyt halusin vain löytää nopeiten kaikkein hauskimmat. ap
Tässä nykymaailmassa, jossa kuka tahansa voi oppia minkä tahansa ekperttiydenkin helposti ja joka tuutista tulee hyvää tarkoittavia neuvoja ja valistusta, kolahtaa tämä How to do it:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laite joka sanoo pling!
Kestää aikaa.
Tätä ei näköjään löytynyt.
Dead parrot ja Bicycle repair man olivatkin hauskoja. The granny gangin olin löytänyt aiemmin, se on kans sieltä hauskemmasta päästä. Holy grail kannattaisi ehkä katsoa kokonaan kuin että katsoisi nuo pelkät sketsit.
Mutta kiitos kun laittelitte. :) ap
laite joka sanoo bing (tjsp) on leffassa meaning of life, olisko ollut synnytyssalikohtaus tai jotain, en ihan ole varma
Löytyy, kun hakee :
Birth - Monthy Python's meaning of life
Ja se tosiaan on synnytyssalikohtaus. Yhä puhutteva miten ihminen jää tekniikan jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nykymaailmassa, jossa kuka tahansa voi oppia minkä tahansa ekperttiydenkin helposti ja joka tuutista tulee hyvää tarkoittavia neuvoja ja valistusta, kolahtaa tämä How to do it:
Totta, tämä oli huippu!
Lyhyimmät on parhaat, ikisuosikit on milkman ja 100 metrin kilpajuoksu suuntavaistottomille.
Dirty fork-sketsi on yksi monista suosikeista.
Kukaan ei ole vielä valittanut sitä, että englanti ei riittäis. Ei mun englannilla ainakaan ymmärrä kaikkia sanaleikittelyjä enkä kaikissa sketseissä aina sanastoakaan tunne:) ap
Vierailija kirjoitti:
Lyhyimmät on parhaat, ikisuosikit on milkman ja 100 metrin kilpajuoksu suuntavaistottomille.
Tai maraton pidätyskyvyttömille.
Upper-class twit of the year!