Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset leikkaavat oudon lyhyen pottakampauksen?

Vierailija
24.08.2017 |

Usein vielä värjäävät sen. Ei imartele. Mihin he pyrkivät?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin harkitsen parhaillaan puoli pitkän tukan leikkausta vähän lyhyemmäksi kun hartioiden pituseksi, koska pitkä on aina tiellä tai tylsällä ponnarilla. Haen tyylillä persoonallisuutta enkä halua miehiltä minkäänlaista huomiota ainakaan ulkonäöllistä. Opiskelut alkaa ensi viikolla enkä halua antaa itsestäni turhamaista kuvaa vaan reippaan.

Vierailija
22/38 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan olla uniikkeja ja feminismi on päässyt iskemään. Ihan hyvä, että sen näkee jo ulkonäöstä, jotta voi Tinderissä laittaa vasemmalle niin huolella, että meinaa lentää puhelin mukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/38 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leilkautin vähän tota esimerkkikuvaa pidemmän mallin, koska pidän 20-luvun tyylistä. Se oli kiva ja sopi minulle hyvin, mutta nyt minulla on pitkä tukka, joten olen taas ilmeisesti virallisestikin nainen.

Vierailija
24/38 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he pitävät kyseisistä kampauksista?

Miksi miehet kampaavat sivuhiukset peittämään päälaen kaljua kohtaa tai kiskovat otsatukan kaljun kohdan yli ja luulevat näyttävänsä paremmilta?

Vierailija
25/38 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MinäAnonyymi kirjoitti:

https://yt3.ggpht.com/-tvOQ972Ft1g/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/lWx7uO_JO3E/…

Esim. tässä.

Aivan kamala

Vierailija
26/38 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he pitävät kyseisistä kampauksista?

Miksi miehet kampaavat sivuhiukset peittämään päälaen kaljua kohtaa tai kiskovat otsatukan kaljun kohdan yli ja luulevat näyttävänsä paremmilta?

Aika moni onnistuu peittämään harvemman kohdan pitkään. En tosin ymmärrä miksi jatkavat silloin kun se ei enää peity onnistuneesti. Ehkä sillä on jotain tekemistä sen kanssa, että kun muutos tapahtuu pikkuhiljaa, niin oma silmä jotenkin tottuu siihen. Itse kyllä vetäisin kaljuksi jos kaljuuntuisin näkyvästi. Kasvattaisin parran, jotta en näyttäisi niin kaljulta. 

Vierailija
27/38 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on helppohoitoinen hiusmalli? Ei mene takkuun yhtä helposti kuin pidemmät hiukset?

Vierailija
28/38 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan vika.

Oikeasti pyysin sirpakkaa aikuista kampausta, mutta sain pottatukan.

Eiku hetkonen, pitäisikö tämä muotoilla jotenkin? Nähdä vaivaa aamuisin?

Vierailija
29/38 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MinäAnonyymi kirjoitti:

Esim. tässä.

Tuon kuvan henkilön ulkonäkökokonaisuudesta, että kampauksella haetaan tarkoituksella räväkkää poikkeavuutta valtavirrasta ja punk-henkisyyttä, ei mitään herkän siroa, alistuvaa naisellisuutta. Hän haluaa näyttää erilaiselta ja nauttii ajatuksesta, että joku instatyrkkyaivopesty tukehtuu oksennukseen hiukset nähdessään.

Vierailija
31/38 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinäAnonyymi kirjoitti:

Esim. tässä.

Aivan kamala

Kivahan tuo. Ainoastaan otsatukka voisi olla pitempi.

Vierailija
32/38 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä melko surkea leikkaus. Tosin saan kiittää kampaajaa. Hyvin kumminkin leikkasi, mutta otsatukka on liian paksu ja lyhyt...

Vierailija
33/38 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tömäkkä nainen, sormuksia pulleissa sormissa ja värjätty pottakampaus. Miksi...

Vierailija
34/38 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potta on ruma mutta makuasia. Itselläni on puolipitkä polkka, otsatukka on toisella sivulla, sellainen rento. Olen ollut 20v samalla kampaajalla, voin vaikka nukahtaa tuoliin ja tiedän että ei tee mulle mitään hirvityksiä. Hiukset on pysyneet yllättävän hyväkuntoisena. Laitatan vaaleita eaitoja pari kertaa vuodessa, oma tukka on vaaleahko maantieväri. Harmaitakaan ei kampaajan mukaan ole tai sitten eivät vaaleassa tukassa näy. Olen 50+

Vierailija
35/38 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tykkää itse siitä hiustyylistä. 

Mun mielestä aika yksinkertainen asia, miten tää voi olla jollekin niin hämmästyttävää? 

Vierailija
36/38 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/38 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai tämä

https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3747273-tuore-ministeri-annika-s…

Kun sama nainen voi näyttää myös tältä

http://www.keskusta.fi/news/Annika-Saarikko-jatkaa-Keskustan-varapuheen…

(mieheni huomio)

Kieltämättä, ja tuollaisia on paljon.

Vierailija
38/38 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että suurinosa tähän ketjuun kommentoivista kertovat todella paljon itsestään, ajatusmaailmastaan ja luonteenlaadusta. Asioiden näkökanta on todella kapea, kun ei ymmärrä miksi joku ei halua näyttää kauneusihanteiden mukaiselta naiselta. Eli pitäisi olla pitkätukkainen, joku ei huomiota herättävä väri ja ilmeisesti täytyisi olla hoikka/timmi. Kuten eräs kommentoija valitti, että kun on pyöreä ihminen, joka käyttää sormuksia. Really?

Voisitteko joskus katsoa peiliin ja tutkia itseänne. Miksi ajatuksenne ja näkökantanne ovat niin rumia? Ihminen, joka on sisältä kaunis on myös ulkoa kaunis, eikä siihen liity mitenkään hiusten pituus tai väri, eikä se onko jollakin yksilöllä enemmän tai vähemmän rasvaa kehossaan. Edes meikki ei peitä sisältä rumaa ihmistä. Tutkikaa, kehittykää ja kasvakaa. Yrittäkää ymmärtää mikä tässä elämässä merkitsee ja minkä/kenen vuoksi itseään täytyy laittaa. Muistakaa se kun olette vanhoja ja ryppyisiä, että on oma vikanne, jos sisäinen rumuutenne on yhä edelleen läsnä elämässänne.

Ja vielä asiaan liittyen, itse pidän erilaisista ihmisistä. Tässä ketjussa on ollut monta hyvää kuvaesimerkkiä kauniista erilaisista naisista. Itselläni oli todella pitkä tukka, jonka leikkasin olkapäämittaan huonokuntoisten latvojen vuoksi. Myöhemmin leikkasin monta paljon lyhyempää mallia. Mikäs siinä kun on paksu ja nopeasti kasvava tukka? Rauhassa voi vaihdella malleja. Kyllä minä ainakin leikkaisin lyhyen ja erilaisen tukan jos polttaisin tukkani kynttilää sytyttäessä tai saisin purkkaa tahi hiusharjan pahasti kiinni tukkaani. Nauttiakin myös siitä miten suurinosa massanaisista ja massamiehistä kauhistelisivat erilaista hiusmallia. Nehän on vain hiuksia ja ne kasvaa takaisin! Ja jos ei, niin ei auta kuin rockaa omaa tyyliään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi