Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäsääriset naiset on jotenkin huvittavan näköisiä :D

Vierailija
23.08.2017 |

Pitkäsääriset naiset näyttävät hassuilta ja heidän kävelynsä vaikuttaa huvittavalta. Mutta ihmekös tuo, kun on sellaiset kömpelöt jalat, joilla ei meinaa edes pystyssä pysyä. 😂
Eikä miehetkään todellisuudessa edes pidä pitkäsäärisistä naisista, vaan naisista, jotka sentään ovat edes normaalin näköisiä.

Kyllä se vain on paljon paremman näköistä, että naisella on sopusuhtaisen pituiset sääret ja että nainen näyttää normaalilta naiselta, eikä miltään honkkelilta. T: Normaali nainen

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on joku upea pitkä gaselli tainnut varastaa kääpiö-ap:n miehen :D calm your nips, hyväksy että toiset on kauniita, toiset ei. Sä asenteesi perusteella olet todellinen rupisammakko.

Vierailija
2/19 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia sanoi kettu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap, kyllä persjalkaisillakin on omat ihailijansa.

Vierailija
4/19 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkainen isolla ahterilla on paljon kauniimpi!

Vierailija
5/19 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tavallisia.. ei niihin kiinnitä mtn huomiota kun melkeen kaikilla on ne..

Vierailija
6/19 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin tosi kaunis ja, suht lyhyt jalkainen .. on sanottu että jopa täydellinen.. kun olin 54kg ja 161cm jokainen mies rakastui muhun ulkonäön perusteella ja mulla on sopusuhtainen vartalo luonnostaan ilman Lihaksia ja rasvaa..

Vierailija
7/19 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Vierailija
8/19 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkujalkainen on eri asia kuin pitkäsäärinen ja kyllä töpöjalkaisillekin löytyy kiinnostuneita ja ottajia.

Vierailija
9/19 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on joku upea pitkä gaselli tainnut varastaa kääpiö-ap:n miehen :D calm your nips, hyväksy että toiset on kauniita, toiset ei. Sä asenteesi perusteella olet todellinen rupisammakko.

Tai lyhyt mies saanut pakit pitkäsääriseltä naiselta

Vierailija
10/19 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunnucca kirjoitti:

Mä oon ainakin tosi kaunis ja, suht lyhyt jalkainen .. on sanottu että jopa täydellinen.. kun olin 54kg ja 161cm jokainen mies rakastui muhun ulkonäön perusteella ja mulla on sopusuhtainen vartalo luonnostaan ilman Lihaksia ja rasvaa..

Tietysti olet. Sä olet töpöjalkoinesi upea rubensilainen venus, kuten 95 % av-mammoista muutenkin on (ainakin omasta mielestään). Unohdit mainita myös että olet ihanan "kurvikas".

Vierailija
11/19 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, kun kerroit meille olevasi epävarma, niin osaamme listiä tuollaisen henkisen hyttysen.

t.163cm

Vierailija
12/19 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita on niin pitkillä kuin lyhyillä säärillä.

Ystäväni on todella huomiota herättävän pitkäsäärinen, ja onhan hän aivan mielettömän upea ilmestys gasellijalkoineen. Vuosien jälkeenkin multa loksahtaa leuat kun joskus pukeutuu lyhyehköön hameeseen yms jotka korostavat sääriään.

Vierailija
13/19 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen on jonkun mielestä kaunis. Jopa minä mieheni silmissä. Ja muiden mielipiteistä ei nyt niin ole edes väliä.

Ja ne jalat on jossain pitkäsäärisyyden ja persjaisuuden välimaastossa.

Vierailija
14/19 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sure, honey.

Vierailija
15/19 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunnucca kirjoitti:

Mitkäs sun mittasi tänä päivänä ovat? 74 kg ja 161 cm?

Vierailija
16/19 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan! Olen 179 cm ja melkoisen  pitkäjalkainen. Käytän usein jopa korkokenkiä ja mieheni 195 cm on ihan innoissaan. Muilla ei ole mitään väliä :)

Vierailija
17/19 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani, mutta ap on kateellinen ja puhuu puuta heinää. Rotusääret ovat upeat ja lyhyet ovat ne, jotka eivät näytä kovin aikuisilta eivätkä muutenkaan kuvailtavilta.

Vierailija
18/19 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäsääriset naiset näyttävät hassuilta ja heidän kävelynsä vaikuttaa huvittavalta. Mutta ihmekös tuo, kun on sellaiset kömpelöt jalat, joilla ei meinaa edes pystyssä pysyä. 😂

Eikä miehetkään todellisuudessa edes pidä pitkäsäärisistä naisista, vaan naisista, jotka sentään ovat edes normaalin näköisiä.

Kyllä se vain on paljon paremman näköistä, että naisella on sopusuhtaisen pituiset sääret ja että nainen näyttää normaalilta naiselta, eikä miltään honkkelilta. T: Normaali nainen

Ja tämän  ylläolevankirjoitti henkisesti hyvin huonosti voiva, lyhyydestään kärsivä potentiaalinen työpaikkakiusaaja?

Vierailija
19/19 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina niin, että ne joiden ei pitäisi paljastella, paljastelevat. Näin eilen lyhyen naisen, jolla oli hyvin erikoiset töppöjalat. Hän kulki puolisortseissa! Sääret näkyivät ihan täysin. Sitten rotunaiset eivät paljastele itseään koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä