Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukkakaali on höttöruokaa

Vierailija
23.08.2017 |

hiilihydraatti imeytyvä 2.2 g
rasva 0.3 g
proteiini 1.8 g

Tällä ei ole mitään ravitsemuksellista arvoa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä vitamiineja ja kivennäisaineita monenlaisia :)

Vierailija
2/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sehän paistetaan rasvassa ja haudutetaan kermassa. Jo tulee ravintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää se ainakin on!

Vierailija
4/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hiilarihottoa

Vierailija
5/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Olen ajatellut ryhtyä lisäämään kukkakaalia ruokavaliooni runsaasti siksi, että se täyttää mahaa mutta kaloreita ei paljoakaan ole. Oivallista laihduttajan ruokaa, ja hyvää. Nam :) Harmi vaan, että sitä ei juurikaan viitsi viedä työpaikalle eväänä sen hajun takia, kun sitä mikrossa lämmittää. 

Vierailija
6/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on myös kuitua. Vähähiilarisella ruokavaliolla tuo on oiva lisä, kun pelkkä rasva ja proteiini ei riitä pitämään yllä tervettä suoliston bakteerikantaa.

Vierailija
7/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Olen ajatellut ryhtyä lisäämään kukkakaalia ruokavaliooni runsaasti siksi, että se täyttää mahaa mutta kaloreita ei paljoakaan ole. Oivallista laihduttajan ruokaa, ja hyvää. Nam :) Harmi vaan, että sitä ei juurikaan viitsi viedä työpaikalle eväänä sen hajun takia, kun sitä mikrossa lämmittää. 

Ihan ok ajatus, mutta kasviksilla ei laihduttajankaan kannata vatsaansa täyttää, eka pierasulla on taas nälkä ja taas pitää syödä. Kasviksia syödään niiden vitamiinien ja sellaisten takia, ei energiaksi.

Vierailija
8/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hiilihydraatti imeytyvä 2.2 g

rasva 0.3 g

proteiini 1.8 g

Tällä ei ole mitään ravitsemuksellista arvoa.

Rasva on väärin. Itse syön sen kanssa helvetisti voita. Nam!

Vierailija
9/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok ajatus, mutta kasviksilla ei laihduttajankaan kannata vatsaansa täyttää, eka pierasulla on taas nälkä ja taas pitää syödä. Kasviksia syödään niiden vitamiinien ja sellaisten takia, ei energiaksi.

Kyllä lehmät, hevoset, hirvet yms tuntuvat ihan hyvin pärjäävän kasvisruokavaliolla....

Vierailija
10/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av ei petä koskaan, teille mammoille ei mikään ole hyvä. Käsketään laihduttaa, mutta jos sellaista suunnittelee omalla konstillaan niin alapeukkuja satelee. Kuka sanoi, että mä aion elää pelkällä kukkakaalilla? Ajattelin korvata sillä perunan, ja voin syödä sen kanssa lihaa tai kalaa, ihan sama. Tykkään harvoista kasviksista, ainoat on toi kukkakaali, kurkku ja tomaatti. Ne ruokavaliot joita te täällä listaatte ituineen ja pähkinöineen ja rahkoineen ei mulle maistu. 

Vierailija
11/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av ei petä koskaan, teille mammoille ei mikään ole hyvä. Käsketään laihduttaa, mutta jos sellaista suunnittelee omalla konstillaan niin alapeukkuja satelee. Kuka sanoi, että mä aion elää pelkällä kukkakaalilla? Ajattelin korvata sillä perunan, ja voin syödä sen kanssa lihaa tai kalaa, ihan sama. Tykkään harvoista kasviksista, ainoat on toi kukkakaali, kurkku ja tomaatti. Ne ruokavaliot joita te täällä listaatte ituineen ja pähkinöineen ja rahkoineen ei mulle maistu. 

Älä nyt hermostu :)  Kyse oli vain siitä, että kasviksilla on turha mahaansa täyttää.  Muuten kasvikset on ihan hyvää ravintoa, mutta energiaksi niistä ei ole.

Vierailija
12/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lehmät, hevoset, hirvet yms tuntuvat ihan hyvin pärjäävän kasvisruokavaliolla....

Aika jännä juttu. Onko sinulla kaviot ja kasvaako sarvet? Jos ei, niin en ihan ymmärrä mikä tämän kirjoituksen pointti oli?

Vierailija
13/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaali kuuluu kaaleihin kuten myös parsakaali. Kaikki kaalit ovat erittäin terveellisiä. Syö siis ilolla kukkakaalia! (Ehkä ei kannata laittaa siihen ihan hirveitä määriä voita...)

Vierailija
14/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkakaali kuuluu kaaleihin kuten myös parsakaali. Kaikki kaalit ovat erittäin terveellisiä. Syö siis ilolla kukkakaalia! (Ehkä ei kannata laittaa siihen ihan hirveitä määriä voita...)

Nimenomaan kannattaa laittaa voita. Niin kuin muihinkin kasviksiin, rasvalla saa ne ravintoaineet käyttöön.

Vierailija
15/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö Hamsteri kukkista? :)

Vierailija
16/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sokerit ja laihduin 15 kg. Sen jälkeen jätin viljat ja laihduin 30 kg. Jätin maitotuotteet ja laihduin 20 kg lisää. 

Vierailija
17/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaali on höttöruokaa ja kaiken lisäksi vielä pienentää rintoja!

Vierailija
18/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin sokerit ja laihduin 15 kg. Sen jälkeen jätin viljat ja laihduin 30 kg. Jätin maitotuotteet ja laihduin 20 kg lisää. 

Mutta söit kukkakaalia :)

Vierailija
19/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutusteleeko Hamsteri kukkista? 

Vierailija
20/28 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaali on herkkua! Mua ei kiinnosta pätkääkään, onko ravintoarvoja tms. Sitä paitsi, tällä palstalla on kaikki olevinaan jotain asiantuntijoita ravinnon suhteen, ja sitten lopulta aina päätyvät vänkäämään keskenään :D. Tätä palstaa ei todellakaan kannata lukea, jos haluaa oikeaa tietoa aiheesta.