Jaahas! Suomen vaarallisin mielipidevaikuttaja, äitien nettipalsta, on jälkeen avattu vapaalle kommentoinille
Riskiarvo ilmeisesti laskenut tasolta punainen tasolle oranssi.
Kommentit (6)
Teen tämän diagnoosin kieltämättä melko köykäisesti, mutta sain vaikutelman että sinulla on ongelmia aggressioitesi kanssa plus tietty se että olet tyhymänpuoleinen. Luota minuun, olen ammattilainen!
Vierailija kirjoitti:
Teen tämän diagnoosin kieltämättä melko köykäisesti, mutta sain vaikutelman että sinulla on ongelmia aggressioitesi kanssa plus tietty se että olet tyhymänpuoleinen. Luota minuun, olen ammattilainen!
Ai! Minun arvioni aapeestä on täysin päinvastainen. Huumorilla hän maailmaa katselee!
Selvisikö se koskaan, miksi palsta oli ympärivuorokautisesti suljettu? Laitoin palautesivun kautta postia AV:n toimitukselle vai mikä lie, mutta en saanut siihenkään vastausta.
Onhan se villiä olla vallan ytimessä.
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö se koskaan, miksi palsta oli ympärivuorokautisesti suljettu? Laitoin palautesivun kautta postia AV:n toimitukselle vai mikä lie, mutta en saanut siihenkään vastausta.
Veikkaan, että viikonloppuisin on kirjautumispakko tästä eteenpäin, säästävät modekuluissa ja vältetään se vaarallisin asia Suomessa, eli vihapuhe. Ja vihapuhettahan on kaikki, mikä on yhtään nykyisen politiikan vastaista.
Jos se nyt on vapaata keskustelua, että puolet viesteistä poistuu.