Tuhannen taalan vinkit nettideittaileville 40+ miehille
-Laita itsestäsi rento, normaali iloisehko kuva. Ei aurinkolaseja, röökiä, moottoripyörää, puuterilumia tai palmupuita brassailevasti taustalle.
-Kirjoita profiiliin JOTAIN. Pystyt siihen.
-Älä kerro että tavoitteesi on seksi, vaikka olisikin.
-Älä laita ikätoiveeksi kakkosella alkavaa lukua, jos olet nelikymppinen VAIKKA haaveilisitkin aktiivisesti kuumasta suhteesta nuoren naisen kanssa. Se ei kuitenkaan tule kohdallasi koskaan toteutumaan. Laita esim. 37-45 ja avot, saumasi edes jonkunikäiseen p*lluun kasvavat eksponentiaalisesti.
-Älä ravaa jonkun naisen profiilissa 20 kertaa, ja sitten kun nainen kirjoittaa sinulle, vastaile päivän viiveellä yksisanaisesti. Ellet sitten halua viettää palstalla loppuelämääsi.
-Älä aloita viestiäsi sanoilla moikkelis, moikkamoi, moikkeliskoikkelis tai moips.
-Yritä olla laittamatta joka lauseen perään hymiötä.
-älä kerro olevasi nuorekas, nuori mies, miehen alku tai muuta vastaavaa
-älä kuvaile vartaloasi sporttiseksi, jos se on normaali vartalo
-älä ole kainalopaikkaa tarjoava nallekarhu
-vältä kuvailemasta itseäsi sanoilla iloinen, positiivinen, rehellinen, luotettava ja huumorintajuinen, joka tulee toimeen kaikkien kanssa.
No niin, eikun uutta profiilia rustaamaan!
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mjoo. Olen nyt toistakymmentä 32-39 vuotiasta naista treffannut tinderistä. En nyt vaan lämpene niin helposti. Yksi antoi tosin minulle pakit, ennen kuin itse ehdin.
Nyt kesällä olen käynyt nuoruuden kaverien juhlissa, ja tajuan että mokasin kun en viimeistään 33 vuotiaana satsannut täysillä parinmuodostukseen. Niin hyviä naisia kuin omat nuoruuden nais-ystäväni, tai miesystävieni vaimot, en pysty enää saamaan. 33veenä olis vielä ehkä saanut sen 25v fittis naisen, nyt se on tosiaan auttamattomasti myöhäistä. Urassakin mokasin kun en tienaa 100k+, niin eihän tästä tule mittää. Oikeinkirjoitus ja kielioppi oli joskus loistavia, minä korjasin opettajan virheet, nyt ei ole väliä enää.
Tästä se yksinvaellus hautaan alkaa. Ellei sulla ole minulle jotain vinkkejä kans, parahin ap?
-M41
Taas av-mamma trollailemassa miehen nimessä. Sori, mutta ihan helppoa se 20v naisten saaminen on 40-v:eenäkin minulle. Tosin tienaan yli sen 100k mutta ei sillä väliä kun rahojen suhteen en pröystäile. Kerrostalokämppå, keskiluokan uudehko auto, ok merkkivaatteet. Käyn myös punttiksella 3-5krt/vko. Valehtelen ikääni mutta kukaan ei kyseenalaista.
Sinä taidat olla meistä se, joka trollailee valheilla. Todella harva 4-kymppinen onnistuu parikymppisiä saamaan. Käyn minäkin salillla 3-4/vko, liikuntaa yli 10h viikossa. Keväällä oli sixpäkki, nyt on taas alin rivi peitossa.
Tosin olen keskituloinen, kerrostalokämppä on lähiössä, auto on 10v vanha. Gantit vaihtuneet halvempiin merkkeihin. Enkä valehtele ikääni, enkä mitään muutakaan. Pituuttakaan ei ole. Ja luen perhana av-palstaa. Kuten sinäkin, av-mamma taikka yksinäinen työtön mies.
-M41
Vierailija kirjoitti:
Tai "huumorintajuinen ". Onko joku muka omasta mielestään tosikko?! Kirjoita vaikka mikä naurattaa.
Ohis: Joo, minä olen vähän tosikko. Tai luulen että monen mielestä olen. Arvostan totuutta todella paljon, enkä pidä ollenkaan kaunistelusta, kiertoilmaisusta tai valheista. Poliittinen korrektius ärsyttää ja joskus jopa raivostuttaa. Useimmat ihmiset valehtelevat koko ajan, pieniä "harmittomia" valheita vaan valuu heidän suustaan.
Ikävällä tai ronskilla totuudella mässilevät koomikot ovat makuuni, Jim Jeffries, Whitney Cummings. (EI Schumer)
Juu, jos nuorekkuutta pitää korostaa niin se ei ole hyvä merkki. Oikea nuorekkuus selviää kyllä kuvasta ja loput sitten tavatessa.
Jeh. Mielummin yksin kuin itselle huonon kanssa. Mutta ei kannata kirjoittaa hakevansa hoikkaa, ja jos haluaa jostain ihme syystä kirjoittaa hakevansa itsestään huolta pitävää, niin on hyvä lisätä, kuten itsekin olen.
Suorapuheisuus muuten EI kannata naisten kanssa, oikeastaan koskaan. Ei edes semmoisten kanssa jotka väittävät haluavansa sitä, he valehtelevat melkein aina joko tietoisesti, tai tietämättään. Ainoa poikkeus on jos kuulut miesten eliittiin, jolloit voit sanoa mitä vaan ja aina heruu.