Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhannen taalan vinkit nettideittaileville 40+ miehille

Vierailija
23.08.2017 |

-Laita itsestäsi rento, normaali iloisehko kuva. Ei aurinkolaseja, röökiä, moottoripyörää, puuterilumia tai palmupuita brassailevasti taustalle.
-Kirjoita profiiliin JOTAIN. Pystyt siihen.
-Älä kerro että tavoitteesi on seksi, vaikka olisikin.
-Älä laita ikätoiveeksi kakkosella alkavaa lukua, jos olet nelikymppinen VAIKKA haaveilisitkin aktiivisesti kuumasta suhteesta nuoren naisen kanssa. Se ei kuitenkaan tule kohdallasi koskaan toteutumaan. Laita esim. 37-45 ja avot, saumasi edes jonkunikäiseen p*lluun kasvavat eksponentiaalisesti.
-Älä ravaa jonkun naisen profiilissa 20 kertaa, ja sitten kun nainen kirjoittaa sinulle, vastaile päivän viiveellä yksisanaisesti. Ellet sitten halua viettää palstalla loppuelämääsi.
-Älä aloita viestiäsi sanoilla moikkelis, moikkamoi, moikkeliskoikkelis tai moips.
-Yritä olla laittamatta joka lauseen perään hymiötä.
-älä kerro olevasi nuorekas, nuori mies, miehen alku tai muuta vastaavaa
-älä kuvaile vartaloasi sporttiseksi, jos se on normaali vartalo
-älä ole kainalopaikkaa tarjoava nallekarhu
-vältä kuvailemasta itseäsi sanoilla iloinen, positiivinen, rehellinen, luotettava ja huumorintajuinen, joka tulee toimeen kaikkien kanssa.

No niin, eikun uutta profiilia rustaamaan!

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit sen tärkeimmän; unohda nettideitit. Netissä on vain hulluja.

M

Vierailija
2/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja. (Ei myöskään kannata laittaa ikätoiveeksi ykkösellä alkavaa lukua.)

Älä huijaa ikääsi, pituuttasi, siviilisäätyäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisiko realismi tähän malliin:

Olen ilkeä ja paha mies, luulen että minulla on maksassa vikaa. Lähdetkö treffeille?

Vierailija
4/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen tarttee tuossa iässä hakea seuraa nettideiteiltä niin eipä ole tainnut kovin hyvin korttejaan pelata? Tarkoitan että ne joilla on pakka kasassa tuntuu menevän kuin kuumille kiville 30+ naisten parissa heti kun vähänkin saavat löysää kotoa.

Vierailija
5/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja EI mitään farkkutakkeja ja housuja 🍞

Vierailija
6/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen tarttee tuossa iässä hakea seuraa nettideiteiltä niin eipä ole tainnut kovin hyvin korttejaan pelata? Tarkoitan että ne joilla on pakka kasassa tuntuu menevän kuin kuumille kiville 30+ naisten parissa heti kun vähänkin saavat löysää kotoa.

No eipä oikeastaan, jos on ruma

Vierailija
7/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Panee ja Pussaa"  on toiminut aina

Siis aina..a i n a... on lisäksi lyhyt ja ytimekäs, pidempää en jaksaisikaan raapustaa. Toi sinun romaani kuulostaa joltain akateemisen kilttimiehen 100 vuoden yhteenvedolta joka ei vieläkään ole saanut mitään aikaan. Unohdin auton....ainiin mutta eihän sulla olekkaan, parempi ottaa vaan selffietä HKL lipun kanssa.

Tässä on sellainen ajatus virhe että naiset eivät ole loogisia, naiset hakee elämyksiä ja tunteita ja jotain elämää suurempaa...ja se menee aina pieleen joka kuitataan "mitä sille voi jos rakastaa" lauseella. Mutta ei se tarkoita että seuraava mies on kilttimies...Ei Ei EI...se on uusi jännämies. 

T: Scarab 38 & hyrräkela = jännämies

Vierailija
8/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sanoisin että jos koulutus ja työpaikka löytyy niin pitäisi olla menekkiä jo epätoivoisten kolmekymppisten naisten parissa. Tietenkin aina on poikkeuksia... :)

Vierailija
9/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sanoisin että jos koulutus ja työpaikka löytyy niin pitäisi olla menekkiä jo epätoivoisten kolmekymppisten naisten parissa. Tietenkin aina on poikkeuksia... :)

Haha :D no ei todellakaan. Ovat mieluummin ilman ja jäävät odottamaan josko parempi vaihtoehto vapautuisi (ja se tietysti heille suotakoon)

Vierailija
10/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERRO että tavoitteesi on vain seksi, säästyvät ne jotka eivät ole samalla aaltopituudella. Ja laita vain ne kakskymppiset, syy sama. Eihän kukaan nainen voi olla näin idiootti että opettaa noita valehtelemaan?

Vierailija
11/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan olivat hyviä vinkkejä ihan kaiken ikäisille ja pienellä muokkauksella sovellettavissa meille naisillekin.

Vierailija
12/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huom! Älä valehtele ikääsi.

Vierailija
13/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ap:teet näitä neuvoja? Ymmärrätkö, että nyt ne samat urpot, joista et ollut kiinnostunut, pääsevät panemaan sinua? Lisäksi jos miehet haluavat lapsia, se yli 37 vuotias nainen on todellakin liian vanha. Iän suhteen Ap:lle varmaan käy sama neuvo, että ei kannata haaveilla 40-vuotiaista miehistä, vaan yrittää niitä 60-vuotiaita. Siellä sulla riittää vientiä jo paljon paremmin.

Vierailija
14/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut noista vaativat vielä selityksen, että miksi.

Tässä omia mielleyhtymiäni:

- Rööki = hengitys haisee ja pusut maistuvat pahalle, todennäköisesti kohta impotentti ja yskii keuhkoahtaumataudissa kaiket päivät ja yöt

- Aurinkolasit = onko silmät kierossa? Silmäpuoli? Columbo-silmä? Psykoottinen katse?

- Profiilissa ei lue mitään = laiska jätkä, ei hae mitään vakavaa

- Nallekarhu = yrittää sanoa, että selässä kasvaa karvoja ja maha on valtava?

- "Moikkeliskoikkelis" = totaalinen fiiliksentappaja. (älykkyys on seksikästä)

- Nuorekas, miehenalku = ei ole huomannut ikääntymistään ja etsii parikymppisiä

Ainoa mistä olen ap:n kanssa eri mieltä on se, että mieluiten saisi kertoa heti mitä on etsimässä, niin säästetään kaikkien aikaa.

Vierailija
15/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, eikun uutta profiilia rustaamaan!

Miehet ovat kyllä tottuneet "älä tee näin", "älä ole tällainen" jne. ohjeisiin. Harvassa ovat ne ohjeet, joissa kerrotaan mitä sitten pitäisi tehdä ja olla.

Vierailija
16/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotkut noista vaativat vielä selityksen, että miksi.

Tässä omia mielleyhtymiäni:

- Rööki = hengitys haisee ja pusut maistuvat pahalle, todennäköisesti kohta impotentti ja yskii keuhkoahtaumataudissa kaiket päivät ja yöt

- Aurinkolasit = onko silmät kierossa? Silmäpuoli? Columbo-silmä? Psykoottinen katse?

- Profiilissa ei lue mitään = laiska jätkä, ei hae mitään vakavaa

- Nallekarhu = yrittää sanoa, että selässä kasvaa karvoja ja maha on valtava?

- "Moikkeliskoikkelis" = totaalinen fiiliksentappaja. (älykkyys on seksikästä)

- Nuorekas, miehenalku = ei ole huomannut ikääntymistään ja etsii parikymppisiä

Ainoa mistä olen ap:n kanssa eri mieltä on se, että mieluiten saisi kertoa heti mitä on etsimässä, niin säästetään kaikkien aikaa.

Eli kun oon karvainen ja isomahainen niin kantsiiks mun kutsua itseäni nallekarhuksi vai ei?

Vierailija
17/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoo. Olen nyt toistakymmentä 32-39 vuotiasta naista treffannut tinderistä. En nyt vaan lämpene niin helposti. Yksi antoi tosin minulle pakit, ennen kuin itse ehdin.

Nyt kesällä olen käynyt nuoruuden kaverien juhlissa, ja tajuan että mokasin kun en viimeistään 33 vuotiaana satsannut täysillä parinmuodostukseen. Niin hyviä naisia kuin omat nuoruuden nais-ystäväni, tai miesystävieni vaimot, en pysty enää saamaan. 33veenä olis vielä ehkä saanut sen 25v fittis naisen, nyt se on tosiaan auttamattomasti myöhäistä. Urassakin mokasin kun en tienaa 100k+, niin eihän tästä tule mittää. Oikeinkirjoitus ja kielioppi oli joskus loistavia, minä korjasin opettajan virheet, nyt ei ole väliä enää.

Tästä se yksinvaellus hautaan alkaa. Ellei sulla ole minulle jotain vinkkejä kans, parahin ap?

-M41

Vierailija
18/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "elikkäs" - sana pois myös ja "enää" ei "enään".

Vierailija
19/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppisistä ovat epätoivoisia vain ne jotka haluavat heti lapsia. Totta että heillä on motivaatio korkealla pariutua vakituisesti -luotettavan, raittiin, hyvässä työssä käyvän miehen kanssa joka on valmis perheenisäksi

Vierailija
20/84 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä se yksinvaellus hautaan alkaa. Ellei sulla ole minulle jotain vinkkejä kans, parahin ap?

Ongelma on siinä(kin), että vaikka teet kaiken oikein ja täytät kaikki vaatimukset niin siltikään et yleensä kelpaa: ei ole sitä oikeaa "kipinää".

Miehet pystyvät valitsemaan, ja sen jälkeen ihastumaan tiettyjen reunaehtojen täyttyessä. Valinta siis tehdään järjellä, ja sitten annetaan tunteille tilaa.

Naisilla taas ensin tehdään fiiliksen mukaan valinta, jolle sitten yritetään löytää edes jotain järjellisiä perusteita.

Minulle on kuluneen vuoden aikana jo viidesti kerrottu (30-36-vee), kuinka älykäs ja kiva olen ja kaikki on kunnossa. Mutta kun "ei ole kipinää".

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän