Ikävimmät/ärsyttävimmät työkaverit?
Onko muilla ikäviä työkavereita? Itse oon "saanut" työkavereita jotka tykkää juoruta, näpäytellä tai suhtautua alentuvasti tosiin. En ehkä edes halua tietää mitä ne puhuu selän takana. Eikö olis kivaa kun kaikki edes yrittäis olla asiallisia toisia ihmisiä kohtaan?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mä sain just uuden, joka sanoo kivasti aina työpäivän päätteeksi, että "Mä hyppäänkin sun kyytiin", kun lähdetään töistä. Meillä on melkein sama matka, mutta hän asuu muutaman sata metriä meiltä eteenpäin tietä. Olen sitten heittänyt hänet kohteliaasti kotiovelleen.
Yleensä vielä sanoo, että "Mä jään siinä teidän kohdalla pois ja kävelen loppumatkan", mutta eihän se sitä tarkoita. Viimeksi sitten jätin meidän kohdalla pois ja sanoin, että lähden toista kautta yhden kaverin luo, kuten oikeasti teinkin. Oli kyllä niin mainio ilme, ettei tosikaan. Hymähti ja hyppäsi pois autosta. Huomasi hyvin, ettei rouvan arvolle oikein sopinut moinen. On jo niin ahdistavaa, etten jaksaisi. En voi mennä linja-autollakaan töihin, kun olen liikuntaesteinen, joten oma auto on ihan välttämätön!!! Mitä tässä voi tehdä?
En joka kerta voi olla menossa johonkin toiseen suuntaan.
Mut sanot sille, että joo kyyti kyllä onnistuu, muta ajattelin tuossa matkalla käydä samalla prismassa/kirpparilla/missä hyvänsä, että eihän haittaa jos siinä menee jokunen tovi, kun olen etsimässä itselleni tuotetta x/teen samalla viikon ruokaostokset tms. Tai olet menossa johonkin erikoisliikkeeseen/kirjastoon "ihan pikaisesti" tai mihin vaan mistä tämä työkaveri ei niin välitä.
Tiedon panttaaja. Ei kerro työhön liittyviä asioita tai odottaa siihen asti kun saat jotain tehtyä niin vasta sitten sanoo "Ai niin mä unohdin sanoa että siihen tuli muutos, sori."
Kiitos kaunis :D Työkaveri on erittäin ovela ja älykäs. Tiedän, että "jotain muuttuu pysyvästi", jos "kuljetan häntä kirjastoon, jumppaan tai joogatunneille" :D Että piti tällainen tulla vaivaksi :(
Hän on vieläpä se, joka laittaa työvuorot muille ja itselleen (mulla aina samat vuorot, en nyt selitä miksi), eli mua ylempänä, joten senkin takia jo hyvin vaikea yhtälö. -17
Rahoillaan kehuja.