Ajattelin alkaa strippakriksi, keksikää joku ihana esiintyjänimi!
Jotain nimiä oon jo pyöritelly päässä, mutta jos täältä sais jotain hyviä ehdotuksia :)
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stripparinimi= alushousujesi väri + viimeksi syöty ruoka.
Voi herrajjumala, mulla tulis Persikka Ryynimakkara 😂 Strippariksi ryhtyminen harkintaan ihan vaan, että sais käyttää tuota 😂
Minulla Musta Leipäjuusto :D.
Vierailija kirjoitti:
Pink Tuna Salad (suomeksi kuulostaisi vielä hirveämmältä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herrajjumala, mulla tulis Persikka Ryynimakkara 😂 Strippariksi ryhtyminen harkintaan ihan vaan, että sais käyttää tuota 😂
Täällä kilpailijasi Musta Viikuna!
Englanniksi
Cookie Crumble
Suomeksi
Mirrin Murkina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burläski Bertta
M
Burlesque ei ole sama asia kuin strippaus, joten tuollaista nimeä ei saa käyttää.
Näin mäkin ajattelin, enkä ollut ikinä katsonut burleskia. Sitten näin videolta burleskia; vaatteet pois musiikin ja viettelevän tanssin tahtiin. Sama perussisältö kuin strippauksella, ei vain levitelty haaroja kenenkään naaman edessä.
On siinä kyllä aika paljon eroa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burläski Bertta
M
Burlesque ei ole sama asia kuin strippaus, joten tuollaista nimeä ei saa käyttää.
Voihan strippari ottaa vaikutteita burleskista, kuten mistä vain muustakin asiasta, joka ei ole sama asia kuin strippaus? Ja silloin saisi käyttää tuota asiaa stripparinimessäänkin?
(Mun nimi ois varmaan joku Pätijä P*ssy. :D)
Vierailija kirjoitti:
Sininen Jauhelihakastike ja Perunat
Vierailija kirjoitti:
Harppu.
Erittäin kuvaava nimi mikä yksinkertaisuudessaan tulisi jäämään myös kaikkien mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile vähän ominaisuuksiasi; ikä, sukupuoli, esiintymistyyli ja ulkonäkö. Muuten on aika vaikea heittää lonkalta sopivaa taiteilijanimeä...
Oon 19v nainen, esiintymistyyli vielä vähän haussa, mutta tykkäisin käyttää kasarimusiikkia esityksissä. Pituutta on 165cm ja vartalo on hoikka, aika pienet tissit. Olkapäille ulottuvat mustat hiukset.
Gipsy Eyes
Raven Girl
Gipsy Eyes? Entä jos on sellaset "kuolleen silmät" eli sellaset melkein värittömän siniset. Voiko olla?
Minun stripparinimeni on ainakin Punainen Pantteri Panee. Toimii hyvin, sanoisin.