Ajattelin alkaa strippakriksi, keksikää joku ihana esiintyjänimi!
Jotain nimiä oon jo pyöritelly päässä, mutta jos täältä sais jotain hyviä ehdotuksia :)
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile vähän ominaisuuksiasi; ikä, sukupuoli, esiintymistyyli ja ulkonäkö. Muuten on aika vaikea heittää lonkalta sopivaa taiteilijanimeä...
Oon 19v nainen, esiintymistyyli vielä vähän haussa, mutta tykkäisin käyttää kasarimusiikkia esityksissä. Pituutta on 165cm ja vartalo on hoikka, aika pienet tissit. Olkapäille ulottuvat mustat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile vähän ominaisuuksiasi; ikä, sukupuoli, esiintymistyyli ja ulkonäkö. Muuten on aika vaikea heittää lonkalta sopivaa taiteilijanimeä...
Oon 19v nainen, esiintymistyyli vielä vähän haussa, mutta tykkäisin käyttää kasarimusiikkia esityksissä. Pituutta on 165cm ja vartalo on hoikka, aika pienet tissit. Olkapäille ulottuvat mustat hiukset.
Gipsy Eyes
Raven Girl
Ylva Hubatsa
Slarva Hymen
Györgj
Miss Kyrve
Tuuletusaukko
Matti Nykänen
Mervi
Lady Cherry, Lady boom boom. Tarkistat vaan kaikki, etteivät ole käytössä..
Vierailija kirjoitti:
Jotain nimiä oon jo pyöritelly päässä, mutta jos täältä sais jotain hyviä ehdotuksia :)
Strippa-krisi
Posliini Pamela ja mielellään paksu karvatuhero pursuamaan stringien reunoista.
Vierailija kirjoitti:
Ana L. Hampster
:D
Munatuoli-Martina
Seisokki-Sabrina
Hanneloore
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma ja Tulinen
Pikku Musta
Vierailija kirjoitti:
Butt Person
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla Magia
Cute Candy
Alaston Virpi
Kerro hieman itsestäsi, niin on ehkä hieman helpompi keksiä. Mikä/mitkä luonteenpiirteet kuvais sua parhaiten?