Olen nainen ja harrastan metsästystä. Kysyttävää?
Kommentit (423)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla toive omasta peniksestä tai toivotko saavasi huomioetua harrastuksellasi, joka ei sovi yhteiskunnan antamaan profiiliisi?
Ei ole toivetta peniksestä, ja vähät välitän mistään "yhteiskunnan antamasta profiilista". Voin vaihtaa autoon renkaat, voin metsästää, ja mieheni voi myös tiskata tai siivota. Paskaa erotella mitään naisten ja miesten juttuja. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Metsästys on todella oksettaa harrastus niin miehellä kuin naisellakin.
Oletko ylpeä hirveästä harrastuksestasi? Metsästys harrastuksena kertoon erittäin paljon ihmisestä (ja ei kerro mitään hyvää!). Muista jatkossakin huutaakin harrastustasi tuntemattomillekin, niin osaavat varoa sinua.
Mielestäni parempi harrastus kuin oksettava paskoissa oloissa tehotuotetun lisäaineita täynnä olevan muoviroskalla pakatun mukalihan metsästäminen kylmähyllyltä.
Metsästyksessä inhimillisesti tapettu eläin on saanut elää hyvän elämän, toisin kun vaikka nauta, joka on ollut köytetty pieneen häkkiin suurimman osan elämästään, jonka sarvet on ilman kivunlievitystä poltettu pois tuottamalla eläimelle kolmannen asteen palovammat. Niin, ja naudat tapetaan ampumalla päähän.
Ap on alakastia. Vain alakasti nauttii kuolemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ammuskele pelkästään tauluun? Itse tykkään ammuskella, mutta eläimiä en voi tappaa.
Koska taulua en voi syödä.
Kyllä mä syön taulut, ellei kaikki luodit ole lävistänyt kymppiä:) Lihat ostan kaupasta.
Se että olet ulkoistanut tappamisen teurastamolle tekee sinusta metsästäjää paremman ihmisen koska... ?
Enhän mä ketään parempi olekaan. En vaan voi tappaa eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko rapuja keittää ja jäähdyttää alumiinikattilassa? Tarttuuko kattilasta makuja tai väriä?
En ole ikinä keittäny rapuja! :D Ei mitään tietoa siis, sori. -Ap
Eikö sinne metsään voi mennä muuten vaan kävelemään, jos et kerta ampumisesta tykkää?
Ok. Itse en huolisi puolisokseni ikipäivänä metsästäjää.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja naudat tapetaan ampumalla päähän.
...mikä on tuskattomin tapa lopettaa eläin, kuolema on välitön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei tarvitse enää metsästää, sellainen löytyy jo :D -Ap
Sepä ikävää, siis minun kannaltani, olisiko sinulla metsästäviä naiskavereita, jotka sattuisivat olemaan sinkkuja ja etsisivät metsästävää miestä?
Eipä taida olla mitään seksympää kuin metsästävä nainen.
Eipä löydy kaveripiiristä yhtäkään toista naismetsästäjää, metsästysseuraan liitty just toinen nainen, mutta sekään ei kyllä taida metsälle asti tulla :D Ilmotan kyllä jos löytyy joku ;) -Ap
Metsästys on supernolo harrastus. Ihan miehellä ja naisella molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla toive omasta peniksestä tai toivotko saavasi huomioetua harrastuksellasi, joka ei sovi yhteiskunnan antamaan profiiliisi?
Eikös hänellä ole jo penis, se on hänen miehensä housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja naudat tapetaan ampumalla päähän.
...mikä on tuskattomin tapa lopettaa eläin, kuolema on välitön.
Niin, ampuminen on. Ajattelin vaan kun monet aiäjattelee yhtäänmiettimättä, että ampuminen on sairasta. Muuten siathan tapetaan sähköllä ja kanoilta katkastaan kaula.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinne metsään voi mennä muuten vaan kävelemään, jos et kerta ampumisesta tykkää?
Voi toki, ja sitä paljon teenkin. Harvemmin esim. linnustusaikaan on pyssy edes mukana, kun lähinnä etsin vaan sieniä. Mutta esim. hirvenmetsästys on vaan parasta rentoutumista tutun porukan kanssa, ja sivutuotteena saattaa jopa lihaa saada, niin en todellakaan kieltäydy. Ja onhan se nyt vaan fakta, että ite pyydetty liha maistuu niin pirun hyvältä, että senkin takia ampuu aina silloin tällöin. -Ap
Mitä kaikkia eläimiä metsästät? Olen jotenkin ajatellut, että hirvenmetsästäjät on oma porukkansa ja jäniksenmetsästäjät omansa. Lintumetsälle on eri vaatteetkin kuin hirvimetsälle. Ne brittityyliset lintumetsävaatteet on jotenkin sexyt, tosin en tiedä miten naiset pukeutuu lintumetsälle. Mutta Nalle Wahlroos metsästyskamppeissa <3 <3 <3
Ja niin, onko sinulla myös metsästyskoira? Tutulla naismetsästäjällä oli jäniskoira joka oli ihan oikea metsästyskoira, asui ulkona häkissä eikä ollut mikään sylihauva muutenkaan. Syksyllä aina intona lähdössä metsälle. Voin ajatella että tuo on metsästyksen mukava puoli (sen saaliin saamisen ja syömisen lisäksi), että tehdään yhteistyötä ajokoiran tai noutajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ammuskele pelkästään tauluun? Itse tykkään ammuskella, mutta eläimiä en voi tappaa.
Koska taulua en voi syödä.
Kyllä mä syön taulut, ellei kaikki luodit ole lävistänyt kymppiä:) Lihat ostan kaupasta.
Se että olet ulkoistanut tappamisen teurastamolle tekee sinusta metsästäjää paremman ihmisen koska... ?
Enhän mä ketään parempi olekaan. En vaan voi tappaa eläimiä.
mutta tyhmempi olet.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, Voi mennä, mutta ruokaa on syötävä joten miksi ei hankkisi sitä eettisesti. Se, että ei näe tuontoeläinten kurjuutta ei tee siitä hyväksyttävämpää.
Minun veljeni vaimo on harrastanut metsästystä. Nykyisin ei taida enää kunto kestää.
Oletko koskaan kertonut naiskavereillesi miten mukava ja sosiaalinen harrastus metsästys on ja että sieltä löytää jos mistä niitä täysipäisiä, kunnollisia ja lainkuuliasia miehiä? Jos olet niin miten he ovat suhtautuneet asiaan?
mehtämies 40v
1. Kauanko olet harrastanut metsästystä?
2. Ikäsi?
3. Mikä on lempisaaliisi? (Minkä nappaaminen on siis kivointa?)
4. Keille metsästät? Itsellesi ja puolisolle? Sukulaisille, kavereille?
5. Metsästätkö yksin vai isommassa (monenko) porukassa?
6. Metsästätkö aina vain yhden saaliin (jos saat), siis että jos saa sen yhden, niin loppuuko metsästys sillä kertaa aina siihen, vai yritetäänkö saada vielä toinenkin/useampia?
7. Miten ihmisillä on (livenä) tapana reagoida, kun kerrot harrastavasi metsästystä?
8. Harrastatko kalastusta?
9. Mitä sen jälkeen tapahtuu, kun on tullut saalista? Menetkö heti tekemään siitä ruokaa, vai tekeekö joku muu, vai laitetaanko saalis johonkin jotenkin odottamaan, vai mitä tapahtuu?
10. Kauanko olet metsästämässä kerrallaan ja mihin aikaan päivästä?
(Kyllä, rakastan näitä ketjuja.)
niinpä, juuri sorsametsältä tullessani mietin miten hienoa olisi jos sitä voisi tehdä oman vaimon kanssa.