Onko sinulla lohtubiisiä, jota kuuntelet kurjana hetkenä?
Kun on kurja fiilis, niin onko sinulla kappaletta, joka saa maailman tuntumaan vähän paremmalta paikalta?
Kommentit (51)
Klassinen musiikki, Linkin Park ja Michael Jackson. Ja joo tiedän, että erikoiset...
Anathema - Simple mistake
En edes tiedä miksi, jotenkin rauhoittava melodia/harmonia ehkä...? Ei edes kohtaa kovinkaan paljon musiikkimakuni kanssa.
Antti Tuiskun; Mun on pakko twerkkaa ja sitten Frederikin Tsingis-kaani. Monet näistä jo mainituista, mutta herkkänä hetkenä ja töissäkin soitetaan Mombasaa. Töissä yhdessä paikassa meillä soi aina Juicen Viidestoista yö. Se oli se kauhea pakkastalvi 1987. Kotona yksin soitan pianolla tai huilulla omia juttuja, muut ei anna mun soittaa, vain yksin saan soittaa, onneksi lasten lapset tykkää samoista biiseistä. Itse myös ole kova laulamaan, automatkat laulan, eri kielillä, latinomusiikki meileisintä. Mies laulaa kaikki teekkarilaulut, jos on vähän hiprakassa.
Batman ja Ryydman: Ehtaa tavaraa.
Danzig: Mother
Pantera: Walk
Major Lazer feat. Nina Sky: Keep It Goin' Louder
Kurjina hetkina haluan yleensa kuunnella jotain voimaannuttavaa ja piristavaa. Tosin, jos oikein huonosti menee voin tirauttaa pari kyynelta Kelly Clarksonin Because of you biisia kuunnellen. Silloin on jo heikosti asiat.
Bohemian Rhapsody, Snow patrolin Run tai Sian Chandelier.
Ei ole 10 vuoteen ollut lohtu biisiä, mutta tämä lause auttaa jaksamaan äitiä, jolla lapset on 11v. 6v.5v. ja 2v. sekä huono päivä :D
Lupaan että huominen, on joskus monen vuoden takainen! --->Haloo Helsinki
Ja niinhän on aina ollut, aina ei vain ole hoksannut ajatella pidemmälle
Oli mulla ennen koko Lauri Tähkän tuotanto, mutta nykyisin en voi sitä enää kuunnella kun tulee vain haikeita muistoja.
On montakin:
2pac - Dear Mama
The Connells - '74 '75
Johnny Cash - Hurt
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
Puff Daddy - I'll be missing you
Ja sit monta Ed Sheeranin ja Kygon biisiä. m27
Irina: Pokka.