yksin lomalle?
Eli olen maatilan emäntä, vuodessa mahdollisuus pitää vapaata 8päivää. Keväällä oltiin miehen kanssa neljä päivää lomalla, nyt syksyllä olis tarkoitus pitää loput, mutta nyt näyttäisi siltä että mies ei töiltää ehdi olla pois. Suunnittelin että pitäisin yksin omat vapaa päiväni ja lähtisin pidennetylle viikonloppu reissulle, haluaisin mennä ilman lapsia. Herätä aamulla hotellissa valmiiseen aamupala pöytään, tissutella viiniä parvekkeella ja käydä shoppailemassa, pelkään lentämistä joten ulkomaat ei kiinnosta, enkä ole mökki ihmisiä. Olisiko ehdotuksia miten viettää yksin viikonloppu? Viiteen vuoteen en ole ollut päivääkään erossa miehestäni enkä lapsista, vähän masennellutkin arki.. Antakaa hyviä vinkkejä!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
No, katopa vaikka Tamperetta lomallesi. Sen verran kaukana, että murrekin erilaista. Plevna on parempi leffateatteri kuin koskikeskuksessa oleva. Plevnan ravintolaan joutuu varaamaan viikonloppuna pöydän, mutta siellä vois köydä, jos tykkää oluesta ja isoista ruoka-annoksista. Hienompia ravintoloitakin löytyy, ovat myös kalliita.
Jos tykkäät junasta, niin rekisteröidypä veturilaiseksi, jotkut junaliput tosi halpoja.
Itse en lähtisi risteilylle tai edes Tallinnaan yksin, jotenkin ei yksinäiselle kivoja. Hauskaa lomaa kuitenkin!
Joo.. Helsinkiin haluaisin mennä mutta ehkä yksin en uskalla. Millainen paikka on Tampereen torni hotelli?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, katopa vaikka Tamperetta lomallesi. Sen verran kaukana, että murrekin erilaista. Plevna on parempi leffateatteri kuin koskikeskuksessa oleva. Plevnan ravintolaan joutuu varaamaan viikonloppuna pöydän, mutta siellä vois köydä, jos tykkää oluesta ja isoista ruoka-annoksista. Hienompia ravintoloitakin löytyy, ovat myös kalliita.
Jos tykkäät junasta, niin rekisteröidypä veturilaiseksi, jotkut junaliput tosi halpoja.
Itse en lähtisi risteilylle tai edes Tallinnaan yksin, jotenkin ei yksinäiselle kivoja. Hauskaa lomaa kuitenkin!
Joo.. Helsinkiin haluaisin mennä mutta ehkä yksin en uskalla. Millainen paikka on Tampereen torni hotelli?
Ap
Tornia on kehuttu, itse kävin vain aulassa. Huoneet on kuulemma hienot. Tullintorille lyhyt matka, jos siellä sattuu olemaan joku esiintyjä. Popedaa kävin viimeksi kattoon, oli hyvä keikka :)
Mullekin kelpais vinkit yksin reissaamisesta 😊.
Oon myös maatilan emäntä ja lomat joudutaan pitämään eri aikaan.
Ei asuta Tampereella, mutta on reilun tunnin päässä ja sopiva viikonloppukohde joko itselle, meille kahdelle tai koko perheelle.