Naiset tykkää tyämiehistä?
Olen "nörtti" mutta aina joskus käyn ns. hallin puolella ja jos käyn lounaalla, kotimatkalla kaupassa tms. tyävaatteissa niin naisilta saa paljon enemmän huomiota, hymyjä, katseita jne. kuin normaaleissa toimistovaatteissa liikkuessa.
Tunnistatteko käyttäytymisen?
Kommentit (12)
Silloin kun naiset ovat hedelmällisessä vaiheessa niin he kiihottuvat miehekkäistä miehistä. Varmaankin näytät maskuliinisemmalta työvaatteissa. Usein ulkotakit ainakin vielä hiukan lisäävät hartioiden leveyden vaikutelmaa.
On ne ihania. Himoitsen raksaäijiä tuossa lähistöllä. 👅
Raksa ym. Huomiovaatteet kääntävät ainakin minun pään. Ei ne vaatteet niinkään mutta se että niiden kantaja tekee jotain fyysistä. Jotain siinä on :)
Työmiehet on semmosta rentoa porukkaa eikä mitään tärkeilijöitä.
Tunnistan. En edes vilkaise pukumiehiä.
Ei ainakaan mulle tee pukumiehet tosiaan mitään. Tänään just näin paksun pyllynsä pukuun ahtaneen nuorehkon miehen ja oli kyl niin epäseksikäs näky... Raksavaatteissa olisi ollut takuulla eri asia, vaikka paksuperseisenä. 😂😉
Kyllä, raavaat työmiehet on seksikkäitä. Ei todellakaan sellaiset nörtit, pukumiehet tai nuoret snapchat-veetit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, raavaat työmiehet on seksikkäitä. Ei todellakaan sellaiset nörtit, pukumiehet tai nuoret snapchat-veetit.
Komppaan täysillä. Varsinkin yksi tietty remonttimies. Munasarjani räjähtävät kun ajattelenkin vain tyyppiä.
Naiset tykkää myös lukutaidottomista. Ainakin jos on normaalia 'värikkäämpi' mies.
Mä oon niin lopen kyllästynyt raksamiesten tuijotuksiin etten voi pitää niitä enää seksikkäinä sen kaiken tuijottamisen jälkeen. Kyl nörteissä on sitä jotain kiihottavaa kun saa kaiken tekniikan toimimaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää myös lukutaidottomista. Ainakin jos on normaalia 'värikkäämpi' mies.
Aina joku katkera ulisija tulee näihinkin rentoihin, hyväntuulisiin ketjuihin sössöttämään.
No ei ole tapana huomioida mitenkään mutta kyllä itse ainakin pidän duunarimiehiä puoleensavetävinä :-)
Mun mielestä se vaan on miehekästä ja seksikästä, että mies osaa tehdä jotakin fyysistä, olkoon sitten hitsari, kirvesmies tai mitä hyvänsä. En tiedä, mikä siinä on koska pukumiehetkin ovat usein kyllä ihan komeita, mutta silti... :-D