Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissa söi ihmisten tonnikalaa

Kissaaa
23.08.2017 |

Eli kysyttävä kun äsken tein tuossa pizzaa ja käännyin sitten ympäri ja laitoin tonnikalaa pizzaan ja kissa kerkesi palan napata kun kiipesi pöydälle. Otin heti pois tietenkin pizzan ja kissa siitä, mutta kerkesi jonkun palan syödä. Onko tämä miten vaarallista, kun luin jotain E-vitamiinista, että voi olla kissoille vaarallista kun tuhoaa sitä vitamiinia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😻 kuolee

Vierailija
2/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liia hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta kissasi syö?

Vierailija
4/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy toimittaa kissasi vastuullisempaan kotiin, eihän tuollainen vetele! Kissan ja ihmisen tonnikala ovat ihan eri lajia, vaarannat kissasi terveyden holtittomuudellasi.

Vierailija
5/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah haa

Vierailija
6/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noin pieni määrä mitään haittaa. Kunhan et tavaksi ota syöttää kissalle ihmisten tonnikalaa, niin kaikki on kunnossa. Itse olen hätätapauksessa antanut iltaruuaksi kissoille purkillisen tonnikalaa kaapista, koska toinen vaihtoehto olisi ollut olla antamatta ruokaa lainkaan. Olin unohtanut ostaa kissanruokaa ja kaupat olivat jo kiinni. Katit ovat edelleen hyvinvoivia ja terveitä tästä erheestä huolimatta.

Vierailija
7/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitemmän päälle ihmisten tonnikala hävittää kissalta E-vitamiinia, mutta ei se nyt yhdestä palasta mitään puutosta vielä saa. :)

Vierailija
8/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitemmän päälle ihmisten tonnikala hävittää kissalta E-vitamiinia, mutta ei se nyt yhdestä palasta mitään puutosta vielä saa. :)

ahaa siis tämä ei ollutkaan vitsi

Vierailija
9/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap vainoharhaiselta. Ku olin lapsi meidän kissan lempiruokaa oli ihmisten tonnikala. Kun purkin avasi, niin se oli salamana keittiössä kerjäämässä.

Vierailija
10/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosteissaan tallonut eläin pyörii siis ruoissasi? Kuvottavaa!!

Vierailija
11/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ahaa siis tämä ei ollutkaan vitsi

Ihmisille tarkoitettua tonnikalaa EI saa antaa kissalle! Kissoille on omat tonnikalansa, joihin on lisätty E-vitamiinia keltarasvataudin ehkäisemiseksi.

Vierailija
12/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kranttu kissa söi lattialle tippuneen palan raakaa sipulia, ja luin että se on vaarallista kissoille. Siis tä, eikö jotkut syötä kotiruokaakin, ja sipulihan on perusmauste? Ruohosipuliakin se on ruukusta käynyt järsimässä. On se kyllä vaikeaa nykyään.

Vierailija
13/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos pienen palan syö ihmisten tonnikalaa, niin ei kai kissa nyt heti oo nokiat pystyssä selällään hengettömänä. On se kauheeta. Mun 18-vuotias kissa syö vesimelonia ja jäätelöä, ihan hyvin tuntuu voivan tossa vierellä.

Vierailija
14/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätätilassa jos antaa, niin siitä voi ainakin huuhdella suolat lävikössä pois.