Nyt pääsin nolostelemaan höpöprofiilin takia.
Voi itku.. Olipas noloa.
Ostin yhdeltä fb-ryhmätoverilta ammattikirjallisuutta ja vaikka laitoin hälle yv:llä lähetystiedot (nimeni ja osoitteen), niin hän oli silti lähettänyt paketin mun profiilinimellä. Ainut vaan, että sen nimistä henkilöä ei ole olemassa. Tai on varmaan montakin jossain, mutta en itse tunne. Olen käyttänyt jotain yhdentekevää nimeä, koska minulla on stalkkerityyppinen vainoaja. Se on varmaan jotain sääntöä vastaan, mutta motiiveja tietämättä olen törmännyt viiden vuoden aikana kymmeniä kertoja keksityn kuuloisiin tai muuten vääriin nimiin fb:ssä, joten ainakaan se ei ole mitään superharvinaista. Tässä ryhmässä ei myöskään ole mitään vaatimusta esiintyä omalla nimellä ja kuvalla, niinkuin joissakin ryhmissä on.
Olipas sitten noloa, lunastaa pakettia, kun nimi ei täsmännytkään. Saapumisilmoitus tuli kyllä kännykkääni ja henkkarit oli mukana, mutta sitten myyjä kysyikin: onko mahdollista että lähetys olisi osoitettu jollekin toiselle. Posket punaisina sanoin höpöprofiilini nimen ja kerroin avoimesti, miksi tiedoissa saattaa olla sekaannus. Ja niin se oli.
Vähän ihmetyttää kyllä sen lähettäjänkin ajatus, että ei laitakaan niitä tietoja, mitkä annan, vaan .. jotain muuta. .? Tilisiirrossakin näkyi varmasti oikea nimeni.
Onko kellekään muulle käyny näin? Vai oonko jonkin sortin edelläkävijä?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Sä olet hitaallakävijä, mutta ei se mitään.
Tarkoitatko downshiftaaja?
Kiitos!
-Ap
Sä olet hitaallakävijä, mutta ei se mitään.