Exän kaveri alkanut laittamaan viestejä
Hän on siis exäni melko hyväkin kaveri. Erottiin noin vuosi sitten. Olen myös exäni kanssa hyvissä väleissä.
Tapasin tämän kaverin sattumoisin yhdessä baarissa ja juteltiin niitä näitä ja vaihdeltiin kuulumisia. Olen aina pitänyt häntä todella mukavana ja rehtinä ihmisenä.
Nyt kuitenkin hän on alkanut pommittamaan minua viesteillä. Alkuun oli tyyliin seuraavana päivänä "onko krapula" ja pidän sitä ihan normaalina. Nyt se on edennyt siihen, että haluaa pyytää minua treffeille, kehuu minua... On siis selkeästi kiinnostunut jollain tapaan. En ole vastannut, kuin kohteliaisuudesta joihinkin normaaleihin "mitä sulle kuuluu" -viesteihin.
Kuitenkin minulla kutkuttaa jokin, että haluaisinkin hänen kanssa treffeille... Mutta se tuntuu jotenkin ihmeelliseltä ja tiedän, että exäni ei pitäisi siitä.
Ihmettelen vaan miten hänellä on pokkaa vokotella kaverinsa entistä naista! Ja kun oltiin ihan jo avoliitossa, ettei kyse ollut mistään muutaman kuukauden pelleilystä.
Mitä tekisitte? Itse ajattelen järjellä, että paras olisi vaan antaa olla eikä vastata enää mihinkään. Jotenkin tunteet on eri mieltä...
Kommentit (50)
ok, kerranhan sitä eletään. kukaan ei omista toista.
Vierailija kirjoitti:
Exä on exä. Miksi ihmeessä exällä pitäisi olla sanomista siitä ketä tapailet??
No ei kukaan tuollaista ole väittänyt. Mutta meinaatko tosissasi, että jos ap alkaisi tapailla eksän kaveria, eksän ja kaverinsa välit pysyisivät ihan samanlaisina?
Tosin ap ei olisi sotkuun syypää vaan ex, jos niin kävisi.
Joskus yksi miespuolinen ystäväni oli minusta kiinnostunut, tosin en sitä hänestä huomannut ennenkuin kerran ravintolassa tanssiessa hän ehdotti seurustelua. Olin puulla päähän lyöty, ei mulla ollut mitään sellaisia tunteita häntä kohtaan ja sen kerroin. Hän otti sen raskaasti ja alkoi juoda kaksin käsin.
Menin sitten hänen kaverilleen sanomaan että katsoisi vähän perään... Parin viikon päästä tämä kaveri haki mua tanssimaan ja juteltiin pitkään. Oli selvästi kiinnostunut ja myös mulla alkoi kiinnostus häntä kohtaan herätä. Parin viikon kuluttua jo seurusteltiin ja suhde on kestänyt.
Ja hän sanoi nimenomaan että on koko ajan ollut minuun vahvasti ihastunut, mutta ei tuonut sitä esille koska kaverinsakin oli. Rohkastui vasta kun kuuli ettei mulla ole mitään tunteita kaveriaan kohtaan.
Joten sanoisin että anna mennä, kun siltä tuntuu!! Elämä on liian lyhyt siihen ettei tee haluamiaan asioita. Exäsi ei ehkä ajatuksesta pidä, tai sitten hän on aikuinen ja hoksaa faktat, eli teidän suhteenne ei toiminut ettekä ole toisillenne enää ns tilivelvollisia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus yksi miespuolinen ystäväni oli minusta kiinnostunut, tosin en sitä hänestä huomannut ennenkuin kerran ravintolassa tanssiessa hän ehdotti seurustelua. Olin puulla päähän lyöty, ei mulla ollut mitään sellaisia tunteita häntä kohtaan ja sen kerroin. Hän otti sen raskaasti ja alkoi juoda kaksin käsin.
Menin sitten hänen kaverilleen sanomaan että katsoisi vähän perään... Parin viikon päästä tämä kaveri haki mua tanssimaan ja juteltiin pitkään. Oli selvästi kiinnostunut ja myös mulla alkoi kiinnostus häntä kohtaan herätä. Parin viikon kuluttua jo seurusteltiin ja suhde on kestänyt.
Ja hän sanoi nimenomaan että on koko ajan ollut minuun vahvasti ihastunut, mutta ei tuonut sitä esille koska kaverinsakin oli. Rohkastui vasta kun kuuli ettei mulla ole mitään tunteita kaveriaan kohtaan.
Joten sanoisin että anna mennä, kun siltä tuntuu!! Elämä on liian lyhyt siihen ettei tee haluamiaan asioita. Exäsi ei ehkä a
Lisään tähän vielä, aloituksessa kirjoitit "Ihmettelen vaan miten hänellä on pokkaa vokotella kaverinsa entistä naista!"
Paha asia vokottelu olisi, jos olisit nykyinen nainen. Suhteenne ei toiminut, se loppui, joten ei ole estettä enää. Te olette aikuisia ja saatte tehdä omat ratkaisunne.
Kuten sanottu, elämä on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten sanoisin että anna mennä, kun siltä tuntuu!! Elämä on liian lyhyt si
Uskallan väittää että suuri osa, ellei jopa suurin osa ihmisistä pitää kavereiden eksiin sekaantuija pösilöinä.
^ No eipä tässäkään ketjussa ole pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
^ No eipä tässäkään ketjussa ole pitänyt.
Luetaan sitten varmaan ihan eri kommentteja.
Kukaan ei voi sekä syödä kakkua että säästää sitä. Exällä ei ole mitään sanomista siihen ketä entiset kumppanit nykyään tapaa. Kummallista edes kuvitella niin.
Rakkaus on iso asia ja jos tapailun jälkeen rakkaus herää, se on pelkästään positiivista. Erittäin outoa jos ex kokee sen olevan itseltään pois 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voi sekä syödä kakkua että säästää sitä. Exällä ei ole mitään sanomista siihen ketä entiset kumppanit nykyään tapaa. Kummallista edes kuvitella niin.
Rakkaus on iso asia ja jos tapailun jälkeen rakkaus herää, se on pelkästään positiivista. Erittäin outoa jos ex kokee sen olevan itseltään pois 🤣
Nämä on niitä asioita jotka ovat sanomattakin selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan tuollaista ole väittänyt. Mutta meinaatko tosissasi, että jos ap alkaisi tapailla eksän kaveria, eksän ja kaverinsa välit pysyisivät ihan samanlaisina?
Jos välit menisi poikki, niin sietää mennäkin. Ei exällä ole aloittajaan mitään omistusoikeutta enää. Hänen luulisi olevan onnellinen kaverinsa, ja myös exänsä onnesta. Niin normaali ihminen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos välit menisi poikki, niin sietää mennäkin. Ei exällä ole aloittajaan mitään omistusoikeutta enää. Hänen luulisi olevan onnellinen kaverinsa, ja myös exänsä onnesta. Niin normaali ihminen olisi.
Höpö höpö. Kiusallista sekaantua kaverin entiseen.
Ei tuossa ole mitään väärää jos suhde alkaa kun ex on ex.
Oletteko jostain perähikiältä, silloin tuollaisen ymmärtää 😅
Ja sinä olet hälle laittanu viestiä eli ihan itse tilannetta ruokit.
Sitten sinua nolottaakin, kun hän vain panee sinua, leveilee yhteisille tuttaville ja jatkaa matkaansa. Lähipiirissä nähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinua nolottaakin, kun hän vain panee sinua, leveilee yhteisille tuttaville ja jatkaa matkaansa. Lähipiirissä nähtyä.
Tämä.
Ehkä tuollainen kaverin jämien pyörittely on jollain tapaa ymmärrettävää, jos kyseessä oikeasti on se vuosisadan rakkaustarina. Harvoin on, ja kyllä silloin on vain ja ainoastaan noloa sekaantua saman piirin ihmisiin. Maailmassa jengiä riittää.
Itselläni exäni veli alkoi viestipommituksen ja soittelun pari vuotta eron jälkeen. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko olla exän kavereiden kanssa tekemisissä ja sitä kautta myös exän. Moni ei halua.