Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän kaveri alkanut laittamaan viestejä

Vierailija
23.08.2017 |

Hän on siis exäni melko hyväkin kaveri. Erottiin noin vuosi sitten. Olen myös exäni kanssa hyvissä väleissä.

Tapasin tämän kaverin sattumoisin yhdessä baarissa ja juteltiin niitä näitä ja vaihdeltiin kuulumisia. Olen aina pitänyt häntä todella mukavana ja rehtinä ihmisenä.

Nyt kuitenkin hän on alkanut pommittamaan minua viesteillä. Alkuun oli tyyliin seuraavana päivänä "onko krapula" ja pidän sitä ihan normaalina. Nyt se on edennyt siihen, että haluaa pyytää minua treffeille, kehuu minua... On siis selkeästi kiinnostunut jollain tapaan. En ole vastannut, kuin kohteliaisuudesta joihinkin normaaleihin "mitä sulle kuuluu" -viesteihin.

Kuitenkin minulla kutkuttaa jokin, että haluaisinkin hänen kanssa treffeille... Mutta se tuntuu jotenkin ihmeelliseltä ja tiedän, että exäni ei pitäisi siitä.

Ihmettelen vaan miten hänellä on pokkaa vokotella kaverinsa entistä naista! Ja kun oltiin ihan jo avoliitossa, ettei kyse ollut mistään muutaman kuukauden pelleilystä.

Mitä tekisitte? Itse ajattelen järjellä, että paras olisi vaan antaa olla eikä vastata enää mihinkään. Jotenkin tunteet on eri mieltä...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni exäni veli alkoi viestipommituksen ja soittelun pari vuotta eron jälkeen. Hyi. 

Olisi ollut tyylikäs veto ilmaantua seuraavaksi exän perheen joulupöytään veljensä seuralaisena. :D

Vierailija
42/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä on exä. Miksi ihmeessä exällä pitäisi olla sanomista siitä ketä tapailet??

No ei kukaan tuollaista ole väittänyt. Mutta meinaatko tosissasi, että jos ap alkaisi tapailla eksän kaveria, eksän ja kaverinsa välit pysyisivät ihan samanlaisina?

Tosin ap ei olisi sotkuun syypää vaan ex, jos niin kävisi.

Vai olisiko syypää tämä "kaveri". Aika outoa aloittaa kaverin exän vikittely. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kukaan tuollaista ole väittänyt. Mutta meinaatko tosissasi, että jos ap alkaisi tapailla eksän kaveria, eksän ja kaverinsa välit pysyisivät ihan samanlaisina?

Siis sitä tarkoitin, kirjoitin näemmä puuta heinää. Kaveri toimii väärin, ei ex tai ap. 

Vierailija
44/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi. Vapaitahan he molemmat ovat. Kysytkö sinä aina exiltäsi luvan uuteen parisuhteeseen tai jo treffeille menoon? Ja kavereiltasi? 😄

Vierailija
45/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi. Vapaitahan he molemmat ovat. Kysytkö sinä aina exiltäsi luvan uuteen parisuhteeseen tai jo treffeille menoon? Ja kavereiltasi? 😄

Ohis, mutta kyllä minä kysyisin eksän mielipidettä asiaan jos minulla olisi joku pakottava tarve mennä treffeille hänen ystävänsä kanssa.

Tosin en menisi, mutta hypoteettisesti.

Vierailija
46/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi sekä syödä kakkua että säästää sitä. Exällä ei ole mitään sanomista siihen ketä entiset kumppanit nykyään tapaa. Kummallista edes kuvitella niin.

Rakkaus on iso asia ja jos tapailun jälkeen rakkaus herää, se on pelkästään positiivista. Erittäin outoa jos ex kokee sen olevan itseltään pois 🤣

Asutteko jossain perähikiän metsissä, jossa on todella pienet piirit vai miksi uusi poikakaveri on exän ystävä? 

Ihan käsittämätöntä touhua. Miten ap suhtautuisi, kun hänen ystävänsä lähestyisi ktiivis3sti samalla tyylillä hänen exäänsä. Etenkin silloin, jos ap olisi se jätetty osapuoli. 

Vierailija
47/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaankin tilanteessasi kysyisin tältä kaverilta, että mitähän mieltä ex on jos lähdetään treffailemaan. Jos hän olisi tunnustellut tilanteen, niin saattaisin mennäkin. Jos ois niinku monet ketjussa, että aikuisia ihmisiä ollaan, niin en lähtisi. Haluan, että ihmiset lähelläni ovat sellaisia, jotka miettivät muitakin.

Exän reaktioon varmaan vaikuttaa esim kuka jätti kenetkin, miten teillä ero meni?

Vierailija
48/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tämä ole jo taputeltu 8 vuoden aikana.

Vierailija
49/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi sekä syödä kakkua että säästää sitä. Exällä ei ole mitään sanomista siihen ketä entiset kumppanit nykyään tapaa. Kummallista edes kuvitella niin.

Rakkaus on iso asia ja jos tapailun jälkeen rakkaus herää, se on pelkästään positiivista. Erittäin outoa jos ex kokee sen olevan itseltään pois 🤣

Asutteko jossain perähikiän metsissä, jossa on todella pienet piirit vai miksi uusi poikakaveri on exän ystävä? 

Jokseenkin käsittämätöntä on tässä se, ettet ymmärrä miten suhteet monesti saa alkunsa. Siitä että ollaan jollain tapaa tekemisissä ja tutustutaan, kiinnostutaan. Näin voi tapahtua vaikka New Yorkissa, eikö ole hämmästyttävää? 😄

Vierailija
50/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni exäni veli alkoi viestipommituksen ja soittelun pari vuotta eron jälkeen. Hyi. 

Olisi ollut tyylikäs veto ilmaantua seuraavaksi exän perheen joulupöytään veljensä seuralaisena. :D

Lapseni saataisivat olla hämmentyneitä onko mies setä vai äidin miesystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi