Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän kaveri alkanut laittamaan viestejä

Vierailija
23.08.2017 |

Hän on siis exäni melko hyväkin kaveri. Erottiin noin vuosi sitten. Olen myös exäni kanssa hyvissä väleissä.

Tapasin tämän kaverin sattumoisin yhdessä baarissa ja juteltiin niitä näitä ja vaihdeltiin kuulumisia. Olen aina pitänyt häntä todella mukavana ja rehtinä ihmisenä.

Nyt kuitenkin hän on alkanut pommittamaan minua viesteillä. Alkuun oli tyyliin seuraavana päivänä "onko krapula" ja pidän sitä ihan normaalina. Nyt se on edennyt siihen, että haluaa pyytää minua treffeille, kehuu minua... On siis selkeästi kiinnostunut jollain tapaan. En ole vastannut, kuin kohteliaisuudesta joihinkin normaaleihin "mitä sulle kuuluu" -viesteihin.

Kuitenkin minulla kutkuttaa jokin, että haluaisinkin hänen kanssa treffeille... Mutta se tuntuu jotenkin ihmeelliseltä ja tiedän, että exäni ei pitäisi siitä.

Ihmettelen vaan miten hänellä on pokkaa vokotella kaverinsa entistä naista! Ja kun oltiin ihan jo avoliitossa, ettei kyse ollut mistään muutaman kuukauden pelleilystä.

Mitä tekisitte? Itse ajattelen järjellä, että paras olisi vaan antaa olla eikä vastata enää mihinkään. Jotenkin tunteet on eri mieltä...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, ettei tuo mies ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta ennen. Hän oli vaan yksi exäni kavereista, jonka kanssa saattoi höpötellä niitä näitä, jos kävi kylässä. Ap

Vierailija
2/50 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Computer says no.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/50 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toisten exiin ei kosketa. Maailma on täynnä ihmisiä ja potentiaalisia treffiseuralaisia. Ei toisten kaverisuhteita kannata pilata tuommoisen takia.

Vierailija
5/50 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Computer says no.

Jees. Tiedän, että on parempi vaan antaa olla. En halua, että syntyy mitään draamaa exän ja kaverinsa välillä tai minulla ja exällä. Olen vaan jotenkin ihan ymmälläni miten tällainen tilanne syntyy ihan viattomasta kuulumisten vaihdosta... Ap

Vierailija
6/50 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen toista mieltä. Mikäli ero on käsitelty ja tunteita ei ole kummallakaan suuntaan tai toiseen eksäsi kanssa, mielestäni treffit ovat oikein ok tämän kaverin kanssa. Itse olen tehnyt saman, kaveri tosin kysyi eksältäni ensin, että olisiko asia okei. No, ei meistä paria tullut, mutta kavereita ollaan kaikki edelleen :)

Vierailija
7/50 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi pelleilemään. Kaikki kärsii. Mun miehen paras ystävä jaksaa myös tekstailla mulle ja väittää olevansa rakastunut muhun, ärsyttävää!

Vierailija
8/50 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi pelleilemään. Kaikki kärsii. Mun miehen paras ystävä jaksaa myös tekstailla mulle ja väittää olevansa rakastunut muhun, ärsyttävää!

Ei tollaset ole miehiä vaan säälittäviä rottia. Jos mun ystävä viestittelisi naiseni kanssa, niin se ystävyys loppuisi siihen.

Vierailija
9/50 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta syntyy hyvin todennäköisesti draamaa, jos jatkat exän kaverin tapailua. Ihan vaikka ero olisikin selvä ja käyty läpi. Itse en ainakaan haluaisi edes olla missään kovin läheisessä kontaktissa exään, saati sitten, että jatkossa joutuisi jatkamaan samassa kaveripiirissä. No no no!

En siis suosittele, lopeta ennen kuin tunteet tulee peliin.

Vierailija
10/50 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä jossain pikkukapupungissa voi olla huono idea, mutta pääkaupunkiseudulla tuskin exäs edes saisi tietää ellette itse mainostaisi.

Hyviä tyyppejä tulee niin harvoin vastaan, että kyllähän nyt ulkona voi käydä.

Jos se paljastuu elämäsi mieheksi, niin siihen exällä ei ole sanomista. Exät on syystäkin exiä.

Jos mun ex-mies alkaisi deittailla jotain mun ystävää, niin sanoisin että onnea. Ei olisi kyllä minulta pois...

Vierailija
11/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea

Vierailija
12/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näissä tapauksissa saattaa olla ihan exän lupa. Varsinkin, jos eksällä on jo uusi.

Toisaalta voi olla, että eivät ole niin hyviä kavereita eksäsi kanssa, ja siksi ottaa riskiä lähestyä.

Vierailija
13/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele itsesi kymmenen vuoden päähän ja mieti onko juttu niin merkittävää kuin nyt tuntuu. 

Jos koet jonkinlaista moraalista vastuuta exääsi kohtaan voit mainita asiasta hänelle. Eipähän tule isompia sotkuja.

Muista kuitenkin, että ehkä exäsi kaveri vain haluaa maistaa samaa kuin exäsi ja kyse ei ole niinkään sinusta kuin heidän keskinäisistä väleistään.

Vierailija
14/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen toista mieltä. Mikäli ero on käsitelty ja tunteita ei ole kummallakaan suuntaan tai toiseen eksäsi kanssa, mielestäni treffit ovat oikein ok tämän kaverin kanssa. Itse olen tehnyt saman, kaveri tosin kysyi eksältäni ensin, että olisiko asia okei. No, ei meistä paria tullut, mutta kavereita ollaan kaikki edelleen :)

Tässä hyvä neuvo. Tuon kaverin täytyy kysyä exältäsi ensin, onko ok. Näin et vahingossakaan joudu myöhemmin syytetyksi heidän väliensä pilaamisesta. Vähän pelkään, että tässä on kyse miehisestä metsästysvietistä. Sitten kun olet haavissa, alkaa kiinnostus pikkuhiljaa laimenemaan.

Vierailija
15/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis exä on exä. Aikuisten ihmisten ei tarvitse ajatella tuollaisia jos on vapaa tekemään muuten mitä haluaa.

Vierailija
16/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan oma asia lähteekö kiertopalkinnoks. Onhan ne jotkut käyneet koko harrasteporukankin läpi.

Vierailija
17/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman sivu on ollut olemassa ihmisiä joilla todellakin on pokkaa vikitellä kaverin eksää, tai jopa kumppania.

Vierailija
18/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toisten exiin ei kosketa. Maailma on täynnä ihmisiä ja potentiaalisia treffiseuralaisia. Ei toisten kaverisuhteita kannata pilata tuommoisen takia.

Meinaat että jos ei ensimmä'isestä seurustelusuhteesta tule pitkää parisuhdetta niin se on loppuelämä sitten yksin. Raaka peli.

Vierailija
19/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että jos ei ensimmä'isestä seurustelusuhteesta tule pitkää parisuhdetta niin se on loppuelämä sitten yksin. Raaka peli.

No eiköhän tuossa tarkoitettu ettei kavereiden eksiin kosketa. Melkein jokainen on jonkun eksä kuitenkin.

Vierailija
20/50 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi kiinnostumaan noin löyhämoraalisesta ihmisestä, ällöttäisi vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi