Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla "se" aina märkä?

Vierailija
23.08.2017 |

Mulla on. Olen aina ollut teinistä asti (nyt ikää 37) normaalisti todella kostea alapäästä, (runsas valkovuoto) niin että pikkuhousut on märkänä jos ei ole pikkuhousunsuoja housuissa. Käytän päivittäin pikkuhousunsuojia tämän vaivan takia.
Onko muilla samanlaista vai oonko ainut "kärsivä" ?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans aina märkä ihan ilman kiihottumistakin, ärsyttää kun aina pikkarit kosteena jos ei käytä pikkuhousunsuojaa ja kun kiihotun ihan valun. Miehet on kyllä tykänny;)

Miehet on tykänny sun pikkuhousunsuojista, sitäkö tarkoitat?

Vierailija
22/24 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, meillä on keittiörätti aina ihan märkänä kun leivänmuruset pitää pyyhkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen alapään kuuluisikin olla aina vähän kostea. Mutta ihan märkyydestä jos puhutaan niin menee kierron mukaan. Ennen kuukautisia alkaa "kuivumaan" ja nyt 2vk ennen tuntuu että on koko ajan märkä ja panettaa jatkuvasti.

Vierailija
24/24 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35 kirjoitti:

Naisen alapään kuuluisikin olla aina vähän kostea. Mutta ihan märkyydestä jos puhutaan niin menee kierron mukaan. Ennen kuukautisia alkaa "kuivumaan" ja nyt 2vk ennen tuntuu että on koko ajan märkä ja panettaa jatkuvasti.

Kirjoitinpas epäselvästi. Ehkä n. viikko tai vähän alta, ennen menkkoja hiipuu ja niiden jälkeen alkaa lisääntyä pikkuhiljaa tämä täysin toisenlainen tila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän